Foto's van allerhande Alpina e30's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHaaa, daar issie.
Benieuwd hoe dat gaat scoren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenVia de site van Alpina, bij de D5:
Iemand een gokje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenVia de site van Alpina, bij de D5:
Iemand een gokje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten720 Nm op zijn minst
Comment
-
Vrijdag tijdens bezoek Alpina stand volledige prijslijst, technische informatie en folders ontvangen van de nieuwe Alpina D5 ... Technische folder vermeld "enkel" : koppel meer dan 650 Nm zonder in detail "juiste" koppelwaarde te vermelden bij de technische gegevens (vermelding in folder = juiste koppelwaarde nog niet bekend bij druk folder !) ... 350 PK (4000-4200 t/m) ; snelheid D5 limousine = 270 ; touring D5 = 266 km/u ; prijzen Duitsland : 70.950 euro D5 limousine en 74.350 voor D5 touring en voor beide 8-gang sport automaat en Alpina Switch-tronic inbegrepen !
Comment
-
Huidige Alpinagrün is dus wel degelijk verschillend met het vroegere Alpinagrün, wat ook vrij duidelijk was aan de hand van foto's.
Nu is het veel donkerder en meer 'brilliant', vroeger wat zachter en lichter. Waarom ze het veranderd hebben? Trend naar donkerder kleuren, schat ik. Beide echter schitterende kleuren.
Op de vraag of je je auto nog in het ouder Alpinagrün kan krijgen, was het antwoord ja maar je moet er geschift veel voor neertellen.
Burkard rijdt liefst diesel en gebruikt dan ook dagelijks een D3 biturbo coupé. Heeft ook nog een Testarossa, Jag E-type... en ook nog een model van élke Alpina ooit geproduceerd.
Florian Bovensiepen rijdt een D3 biturbo touring en een B5 biturbo.
Andreas Bovensiepen een B5 biturbo. Vorige auto was eentje met Lavalina II cognac gewolkt. Huidige weet ik niet.
Titanium uitlaatlijn van Akrapovic (23kg) zou op meerdere modellen standaard komen in de toekomst. En de B7 biturbo krijgt midden 2012 eindelijk de boite die hij verdient, nl. de 8gang zoals ook in de B5 en B6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=2
En deze, alhoewel niet mijn lievelingsmodel maar wel één van de knapste 3-cabrio's ooit gebouwd naar mijn mening, ziet er ook erg fris uit. Zeldzame kleurencombinatie ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHuidige Alpinagrün is dus wel degelijk verschillend met het vroegere Alpinagrün, wat ook vrij duidelijk was aan de hand van foto's.
Nu is het veel donkerder en meer 'brilliant', vroeger wat zachter en lichter. Waarom ze het veranderd hebben? Trend naar donkerder kleuren, schat ik. Beide echter schitterende kleuren.
Op de vraag of je je auto nog in het ouder Alpinagrün kan krijgen, was het antwoord ja maar je moet er geschift veel voor neertellen.
Burkard rijdt liefst diesel en gebruikt dan ook dagelijks een D3 biturbo coupé. Heeft ook nog een Testarossa, Jag E-type... en ook nog een model van élke Alpina ooit geproduceerd.
Florian Bovensiepen rijdt een D3 biturbo touring en een B5 biturbo.
Andreas Bovensiepen een B5 biturbo. Vorige auto was eentje met Lavalina II cognac gewolkt. Huidige weet ik niet.
Titanium uitlaatlijn van Akrapovic (23kg) zou op meerdere modellen standaard komen in de toekomst. En de B7 biturbo krijgt midden 2012 eindelijk de boite die hij verdient, nl. de 8gang zoals ook in de B5 en B6.
Comment
Comment