Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts



  • Links in de auto is bij mijn weten Burkhard.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Haaa, daar issie.

      Benieuwd hoe dat gaat scoren...
      Franktfurt is dit jaar! Focus en Fiesta ST, Lotus Exige, Audi S6-S7-S8, ...

      Comment


      • Via de site van Alpina, bij de D5:

        Max output (kW / hp / 1/min): 257 / 350 / 4000-4200
        Max torque (Nm / 1/min): kA
        Iemand een gokje?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
          Via de site van Alpina, bij de D5:

          Iemand een gokje?
          535d heeft er 630, dus 700Nm voor de 'pina?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
            Via de site van Alpina, bij de D5:

            Iemand een gokje?
            720 Nm op zijn minst

            Comment


            • By the way, we zitten boven de 5000 posts. Moeten we dan geen Alpina Lovers V2 topic openen?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                720 Nm op zijn minst
                Op Engelstalige fora lees ik dat er inofficieel bevestigd is dat hij +650nm zal hebben, maar voor hoeveel je die '+' kan aanzien is bij Alpina wel koffiedik kijken...

                Comment


                • AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt


                  Vrij cheap niet?

                  Comment


                  • Vrijdag tijdens bezoek Alpina stand volledige prijslijst, technische informatie en folders ontvangen van de nieuwe Alpina D5 ... Technische folder vermeld "enkel" : koppel meer dan 650 Nm zonder in detail "juiste" koppelwaarde te vermelden bij de technische gegevens (vermelding in folder = juiste koppelwaarde nog niet bekend bij druk folder !) ... 350 PK (4000-4200 t/m) ; snelheid D5 limousine = 270 ; touring D5 = 266 km/u ; prijzen Duitsland : 70.950 euro D5 limousine en 74.350 voor D5 touring en voor beide 8-gang sport automaat en Alpina Switch-tronic inbegrepen !

                    Comment


                    • bmw525, heb je naast de 'basisprijs' eveneens een folder met de volledige standaarduitrusting en de prijzen van de opties? Zo ja, dan mag je deze altijd inscannen en PM'en. Ik was hem vergeten vragen, en elektronisch is hij nog niet beschikbaar.

                      Alvast bedankt!

                      Comment


                      • Huidige Alpinagrün is dus wel degelijk verschillend met het vroegere Alpinagrün, wat ook vrij duidelijk was aan de hand van foto's.
                        Nu is het veel donkerder en meer 'brilliant', vroeger wat zachter en lichter. Waarom ze het veranderd hebben? Trend naar donkerder kleuren, schat ik. Beide echter schitterende kleuren.
                        Op de vraag of je je auto nog in het ouder Alpinagrün kan krijgen, was het antwoord ja maar je moet er geschift veel voor neertellen.

                        Burkard rijdt liefst diesel en gebruikt dan ook dagelijks een D3 biturbo coupé. Heeft ook nog een Testarossa, Jag E-type... en ook nog een model van élke Alpina ooit geproduceerd.
                        Florian Bovensiepen rijdt een D3 biturbo touring en een B5 biturbo.
                        Andreas Bovensiepen een B5 biturbo. Vorige auto was eentje met Lavalina II cognac gewolkt. Huidige weet ik niet.

                        Titanium uitlaatlijn van Akrapovic (23kg) zou op meerdere modellen standaard komen in de toekomst. En de B7 biturbo krijgt midden 2012 eindelijk de boite die hij verdient, nl. de 8gang zoals ook in de B5 en B6.

                        Comment




                        • Koopje voor eentje die er zo origineel uitziet, ware het niet dat hij blijkbaar wel wat opfrissingswerkjes nodig heeft.
                          Blijft wel een schitterend ding, geschift hoe proper en volledig dat ding is.

                          Comment




                          • En deze, alhoewel niet mijn lievelingsmodel maar wel één van de knapste 3-cabrio's ooit gebouwd naar mijn mening, ziet er ook erg fris uit. Zeldzame kleurencombinatie ook.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                              http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=2

                              En deze, alhoewel niet mijn lievelingsmodel maar wel één van de knapste 3-cabrio's ooit gebouwd naar mijn mening, ziet er ook erg fris uit. Zeldzame kleurencombinatie ook.
                              Heb deze ook al zitten bekijken. Knap! En uitermate praktisch; ik kan er mijn 3 kinderen mee van school halen in open lucht.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Huidige Alpinagrün is dus wel degelijk verschillend met het vroegere Alpinagrün, wat ook vrij duidelijk was aan de hand van foto's.
                                Nu is het veel donkerder en meer 'brilliant', vroeger wat zachter en lichter. Waarom ze het veranderd hebben? Trend naar donkerder kleuren, schat ik. Beide echter schitterende kleuren.
                                Op de vraag of je je auto nog in het ouder Alpinagrün kan krijgen, was het antwoord ja maar je moet er geschift veel voor neertellen.

                                Burkard rijdt liefst diesel en gebruikt dan ook dagelijks een D3 biturbo coupé. Heeft ook nog een Testarossa, Jag E-type... en ook nog een model van élke Alpina ooit geproduceerd.
                                Florian Bovensiepen rijdt een D3 biturbo touring en een B5 biturbo.
                                Andreas Bovensiepen een B5 biturbo. Vorige auto was eentje met Lavalina II cognac gewolkt. Huidige weet ik niet.

                                Titanium uitlaatlijn van Akrapovic (23kg) zou op meerdere modellen standaard komen in de toekomst. En de B7 biturbo krijgt midden 2012 eindelijk de boite die hij verdient, nl. de 8gang zoals ook in de B5 en B6.
                                Informatie

                                Comment














                                • Comment




















                                  • Had een 95liter-tank, heerlijk.

                                    Comment








                                    • Comment


                                      • Dit weekend op de parking bij BMW Jorssen



                                        Comment

                                        Working...
                                        X