Enkele dagen geleden een zwarte B5 gezien, achterspoiler stak wel wat tegen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je in plaats van de titaankleurige lichtschelpen gewoon zwarte stopt in de facelift, is 't al een pak beter, hoor.
Probleem : met bochtverlichting was 't altijd in titaan, en had de 330i die niet standaard (en daarop is de B3 gebaseerd)? Dus koplampen in 't zwart en 't is al een pak beter.
De facelift-achterkant is dan weer zoveel knapper dan die van de pre-facelift...
mja, het is al iets beter maar toch vind ik de préFL nog altijd stoerder overkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenYou just won't stop, will ya?
moest ik euromillions winnen ik kocht me van elk model dat ooit uitgekomen is ééntje, echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenI'm an Alpina Addict
moest ik euromillions winnen ik kocht me van elk model dat ooit uitgekomen is ééntje, echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenma nee gij, denk dak voor 2 miljoen euro echt wel van elk modelleke ééntje heb hoor en met zo nen euromillions pot van 150mio is da wel haalbaar
ik ga ni ALLE alpina's ooit geproduceerd kopen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenleuke site maaherke
nieuwe weetjes te weten gekomen over Alpina
wist ik niet dat het bestond
ALPINA B10 4,6(e-34) --> dat moet vuurwerk geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenjammer dat ze zo duur blijven
Comment
Comment