Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele dagen geleden een zwarte B5 gezien, achterspoiler stak wel wat tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Als je in plaats van de titaankleurige lichtschelpen gewoon zwarte stopt in de facelift, is 't al een pak beter, hoor.

Probleem : met bochtverlichting was 't altijd in titaan, en had de 330i die niet standaard (en daarop is de B3 gebaseerd)? Dus koplampen in 't zwart en 't is al een pak beter.

De facelift-achterkant is dan weer zoveel knapper dan die van de pre-facelift...

mja, het is al iets beter maar toch vind ik de préFL nog altijd stoerder overkomen

Comment

• jammer dat ze zo duur blijven

Comment

• rij daar es mee als 30 jarige snotter

Comment

• die kleur vent

Comment

• Blijft in mijn ogen de mooiste 7

Comment

• Last edited by ; 31/01/2007, 11:12.

Comment

• Heeft er iemand de specs van de

B12 5.0
                  B12 5.7
                  B12 6.0
                  B12 6.0 E-kat?

Comment

• Domski: Google is your friend, and so is WikiPedia:
                    link
                    link
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Over de E38 6.0 E-kat
                      With this car you don´t need a caravan, you can pull your house around the country instead

Comment

• Comment

• leuke site maaherke

nieuwe weetjes te weten gekomen over Alpina

wist ik niet dat het bestond

ALPINA B10 4,6(e-34) --> dat moet vuurwerk geven

ALPINA B10 3.0 Allrad

Alpina B7 (E28 )

Last edited by ; 31/01/2007, 11:36.

Comment

• You just won't stop, will ya?
                            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                              You just won't stop, will ya?
                              I'm an Alpina Addict

moest ik euromillions winnen ik kocht me van elk model dat ooit uitgekomen is ééntje, echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                I'm an Alpina Addict

moest ik euromillions winnen ik kocht me van elk model dat ooit uitgekomen is ééntje, echt
                                Dan zult ge toch eurobillionaires moeten winnen.

Comment

• ma nee gij, denk dak voor 2 miljoen euro echt wel van elk modelleke ééntje heb hoor en met zo nen euromillions pot van 150mio is da wel haalbaar

ik ga ni ALLE alpina's ooit geproduceerd kopen hé

Comment

ma nee gij, denk dak voor 2 miljoen euro echt wel van elk modelleke ééntje heb hoor en met zo nen euromillions pot van 150mio is da wel haalbaar

ik ga ni ALLE alpina's ooit geproduceerd kopen hé
                                    Ik zou ineens doordoen en gewoon de prototypes ook kopen.

Comment

leuke site maaherke

nieuwe weetjes te weten gekomen over Alpina

wist ik niet dat het bestond

ALPINA B10 4,6(e-34) --> dat moet vuurwerk geven
                                      Stel je dezelfde motor voor in een e36 => B8

Comment

• ik weet niet wat ik zou kopen, de B10 of de B8

coupé: B8
                                        sedan: B10
                                        touring: B10 of B8

tricky one

Comment

jammer dat ze zo duur blijven

Hoeveel moet zoiets nog kosten? Gewone 8'en zijn toch niet zo spectaculair duur dacht ik. Weet er hier in de buurt al 3 jaar een 850Csi te koop staan voor 11000 euro.

Comment

Working...
                                          X