Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenWat een zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichteneen 850Csi is helaas geen Alpina B12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind de B6 maar 'n mottig ding, sorry.
De '6 vind ik énkel mooi in basisversie, met "brave" velgen erop. Of Individual velgjes. De M6'jes vind ik er al ferm over, qua styling.
De mooiste 6'en die ik zie zijn 630's of 645's(of 650's). Die zijn basic en toch zo sierlijk en mooi.
Al de rest zegt me eigenlijk niets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenKosten die Alpina's zoveel meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenWelke zijn aan te raden opties op een D3?
De moeder van mijn vriendin ziet die nogzitten als vervanger voor de 530d. Ze wil kleiner gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenClassic en dynamic zijn beiden schitterend in 18" op een e90
Dus qua velgen zou ik enorm twijfelen
18" in classic style
nieuwe enkel in 19"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenClassic en dynamic zijn beiden schitterend in 18" op een e90
Dus qua velgen zou ik enorm twijfelen
classics zijn stoerder vind ik.
Tfeit is gewoon kzou haar wa spullen aansmeren dazze were nie afkomt met een grijs uber alles bak
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenonlangs was ik nog ééntje tegengekomen met 180.000km op de klok voor 27900 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenheerlijke maffiabak
374 pk, 9499 euro, slechts 123000km
Seit 2000 abgemeldet und nur noch bei schönem Wetter gefahren!!!!
fak, de verkeerde auto gekocht
Comment
-
Ik heb daar quasi geen ervaring mee.
Een pure driver's car. Mjah, mogelijk, maar 't lijkt me toch, zeker naar huidige maatstaven, geen sportauto te zijn. 'Ie is zwaar en log. Toen was 't met ruime voorsprong de meest plezant/sportief rijdende luxelimousine ... maar nu?
Niet overschatten. Rijdt heerlijk, maar ik vermoed niet dat 't een sportkar is.
Comment
Comment