Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En een M-achterbumper. Waarvan de diffusor meegespoten is. En M zijlijsten. En M spiegels. En gezwarte niertjes. En een achterspoiler waarvan ik niet meteen met zekerheid durf zeggen dat 'ie Alpina is.

Niet zo mijn smaak, eerlijk gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      En een M-achterbumper. Waarvan de diffusor meegespoten is. En M zijlijsten. En M spiegels. En gezwarte niertjes. En een achterspoiler waarvan ik niet meteen met zekerheid durf zeggen dat 'ie Alpina is.

Niet zo mijn smaak, eerlijk gezegd.
      ik keek juist naar de combo Alpina Dynamic - Estoril blauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        rij daar es mee als 30 jarige snotter

Ik ben al es meegeweest als passagier met zo'n B12 6.0 E-kat.
        Het viel me op hoe comfortabel de vering nog is, nochtans staan daar 20" velgen onder.
        Ik ben niet veel gewoon op het gebied van cubic inches en pk-geweld, maar die 430pk's uit een atmosferische 6liter hebben toch férm indruk op me gemaakt.
        Het is gewoon een pure limousine met een dijk van een motor: satnav, luchtvering met S-EDC, alles erop en eraan, en toch o zo discreet.
        En dit mis ik bij de nieuwe B6. Ie is zo bling-bling tjoening geworden, vooral die nieuwe alpina janten vind ik erover. Geef mij maar de classics.

Comment

• volgens mij doet het blauwe bloed toch veel hoor, een BMW E46 zou ik nooit in sedan gekocht hebben maar dit ....

Last edited by ; 01/02/2007, 17:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
            Ik ben al es meegeweest als passagier met zo'n B12 6.0 E-kat.
            Het viel me op hoe comfortabel de vering nog is, nochtans staan daar 20" velgen onder.
            Ik ben niet veel gewoon op het gebied van cubic inches en pk-geweld, maar die 430pk's uit een atmosferische 6liter hebben toch férm indruk op me gemaakt.
            Het is gewoon een pure limousine met een dijk van een motor: satnav, luchtvering met S-EDC, alles erop en eraan, en toch o zo discreet.
            En dit mis ik bij de nieuwe B6. Ie is zo bling-bling tjoening geworden, vooral die nieuwe alpina janten vind ik erover. Geef mij maar de classics.
            My thoughts exactly Idem met de W221 S65 tov de W220 S65.

Comment

• SCHANDE!!!

wie doet nou z'n B3 weg voor een Audi???

he better ordered an RS4
              Last edited by ; 02/02/2007, 11:58.

Comment

Dat is 'n trucje dat ze wel meer op ebay uithalen. Zo hopen ze bepaalde mensen te misleiden zodat ze toch nog iets meer dan gehoopt eruit kunnen halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  Dat is 'n trucje dat ze wel meer op ebay uithalen. Zo hopen ze bepaalde mensen te misleiden zodat ze toch nog iets meer dan gehoopt eruit kunnen halen.
                  Baneet, de bedoeling is eigenlijk dat je de auto gewoon zelf gaat afhalen. Staat zelfs letterlijk in de tekst. En ook bij de mogelijke betaalwijzen staat er "cash bij afhaling".

Die verzendprijs lijkt me niet meteen zeer serieus te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    trucje was eerder omdat ze op verzendkosten geen percentje moeten afgeven aan ebay.
                    de verkoopsprijs laag voor minder percent te moeten afgeven en hoge verzendkosten in de plaats aanrekenen.

Comment

• In dit geval gaat dit niet op. Je kan de geboden prijs betalen en 't ding gaan halen. Verzending is facultatief, de verzendingskosten dus per definitie ook.

Moest die auto nu echter in Hongkong staan, da's iet anders. Dus altijd goed letten op objectlocatie, verzendingsopties, feedback van de aanbieder, e.d.

Comment

• idd, maar ik ging gewoon verder op het antwoord van whispy.

Comment

• Hier blijkt nog maar es hoe impressive zo een B12 8serie is

Comment

• met de gewijzigde velgjes kan ik leven

Comment

• Op een Alpina? Ik niet. Maar op 'n gewone BMW (een E28 M5 ) zouden ze wel prachtig staan. Al zou ik de velglippen niet hoogglanzend laten polieren. Geborsteld is al even mooi.

Maar 't is wel knap op te zien, yep.

Comment

Hier blijkt nog maar es hoe impressive zo een B12 8serie is

Ik vind de B12 E38 daar indrukwekkender dan de E31.

Comment

Ik vind de B12 E38 daar indrukwekkender dan de E31.
                                  Elk diertje z'n pleziertje

jij neemt de E38, ik de E31

deal?

Comment

• Ja !

Comment

• Carwash in Alpina kleuren

Comment

Ja !
                                        dan is die B3 3.0 meteen van z'n complexje af

precies of tomski loopt in het midden met gTa en Tsmetjen

Comment

Working...
                                        X