Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Messing metallic !!!!!
(staat wel nog in de matte transportlak)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenAlpina B10 V8 in Messing metallic met champagne interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTuurlijk moet dat nog blinken !!! Da's exact dezelfde kleur als die "gouden" B10 V8s touring die je hier hebt geplaatst een paar dagen terug. Messing metallic (Individual-kleur).
blijkbaar staan er daar veel matte karren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKijk, hier zeg je het zelfs zélf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenB10 V8 S in messing metallic
In Sonderlackierung Individual Messing-Mettallic, Lederausstattung walknappa Olive hell/dunkel, zusätzlich erweiterte Lederausstattung Walknappa oliv dunkel
op de buitenkleur, interieur is nog te verteren
Allemaal dezelfde kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenin dat kees
blijkbaar staan er da veel matte karren
Welke tint is dat, jong.
Lijkt wel wat op het BMW Individual "Lipstick" dat je kon krijgen in de eerste helft van de jaren '90.
Zéééér fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Welke tint is dat, jong.
Lijkt wel wat op het BMW Individual "Lipstick" dat je kon krijgen in de eerste helft van de jaren '90.
Zéééér fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenuit een ander hoekje zonder die rechtstreekse lichtinval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenweet je wat, ik rij dit weekend naardaar, ik trek een kras in de motorkap en we wedden om de grootheid van het herstelfactuurbedrag
By all means : please do !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAangezien jij de kras zult hebben getrokken, en dit nu voor jou onuitwisbaar op 't forum staat (aangezien je m'n post niet kan editen), maak ik me vooral geen zorgen om de grootte van 't herstelbedrag.
By all means : please do !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, dat was een vrouw en je hebt die gewoon binnengedraaid. Goeie zet, Tom, goeie zet.
correctie, dat was een advocaat maar was nooit de mijne
Comment
Comment