En hiermee begon het allemaal ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mooi overzicht van de Alpina-modellen tot ongeveer eind 2002 :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B_BOorspronkelijk geplaatst door gTaEn hiermee begon het allemaal ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door B_BOorspronkelijk geplaatst door gTaEn hiermee begon het allemaal ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B_BOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door B_BOorspronkelijk geplaatst door gTaEn hiermee begon het allemaal ...
Comment
-
Prachtige interieurs aankledings-taferelen. Zo zou je het wel haast kunnen omschrijven..
Ik herinner me ooit eens zo'n Alpina 8-serie gezien te hebben in Turkije, in mijn beginjaren als autoliefhebber. Is al eventjes geleden, maar ie was in het gitzwart, en ik denk niet dat het veel moeite vergt om je voor te stellen dat zo'n Alpina daar nogal afsteekt tegen die "rommel"autootjes en tractoren.
Verder is het blauwe interieur met de witte striping over de zetels absoluut niet mijn smaak. Zou haast zeggen lelijk. Maar dat zilvergrijze en rode interieur in die Alpina B3 coupé, respectievelijk B3 limousine is werkelijk om van te kwijlen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaSchitterende foto ... raad eens welke twee auto's van de vier met ruime voorsprong de snelste zijn ?
Goed idee om hiervoor een aparte topic te openen.
Er zitten werkelijk hele mooie auto's tussen. De vroegere "striping" (?) vond ik niet zo geslaagd. Nu is deze dacht ik grotendeels verdwenen (enkel nog vooraan en niet meer op de flanken).
Toch nog een vraagje: waarom dragen de Alpina's (als apart merk) toch nog het BMW logo aan de buitenkant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am FahrenOorspronkelijk geplaatst door gTaSchitterende foto ... raad eens welke twee auto's van de vier met ruime voorsprong de snelste zijn ?
Goed idee om hiervoor een aparte topic te openen.
Er zitten werkelijk hele mooie auto's tussen. De vroegere "striping" (?) vond ik niet zo geslaagd. Nu is deze dacht ik grotendeels verdwenen (enkel nog vooraan en niet meer op de flanken).
Toch nog een vraagje: waarom dragen de Alpina's (als apart merk) toch nog het BMW logo aan de buitenkant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door tuscanials het een volledig "echte" alpina is, zijn die logo's veranderd naar alpina-logo's
Al ken ik zelf de echte reden ook niet .. gTa ?
en eet die lulkoek zelf maar op, bah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door tuscanials het een volledig "echte" alpina is, zijn die logo's veranderd naar alpina-logo's
Al ken ik zelf de echte reden ook niet .. gTa ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door tuscanials het een volledig "echte" alpina is, zijn die logo's veranderd naar alpina-logo's
Al ken ik zelf de echte reden ook niet .. gTa ?
geen fabriekklare maar aftermarket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanimisschien zijn dat geen volledige alpina's als je begrijpt wat ik bedoel.
van fabriek uit maar aftermarket1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door tuscanimisschien zijn dat geen volledige alpina's als je begrijpt wat ik bedoel.
van fabriek uit maar aftermarket
tja dan weet ik het niet, sorry voor de overlast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door tuscanimisschien zijn dat geen volledige alpina's als je begrijpt wat ik bedoel.
van fabriek uit maar aftermarket
tja dan weet ik het niet, sorry voor de overlast
Duidelijk zichtbaar op de motorkap dat het een BMW-logo is:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgDbAqUUxNmPFp!ntzFoG25AaeD8JfaQKgwW0XRELLWTkRs*Q TWG7jLose7h3DutQ2hk7ndock2vslDPher!K8w3IQkjY!tNx1d fpysjRUJ7s*PS7MjuiQ/100-0048_IMG.JPG?dc=4675456918380439620[/img]
Duidelijk zichtbaar op de flank (lees ook de recentste AG met de test van de Alpina Roadster 3.4S, daar zie je het even duidelijk):
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgDjAp4U*tePFp!ntzFoGzJE*xfZ!DGfX8VpBjP1xDBSP8a5b e*bbg5aAimnCnM!23LtPSb7s91KOMXnbDHP9ZNnM6AxnHi1nlz 2U46nQfs91kuhX!pgHQ/100-0050_IMG.JPG?dc=4675456920090818083[/img]
Alpina B3S (duidelijk een BMW-logo)
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YACFAjYdZ5S*Q3KMIBhdyP8MnpHRmW6SDx1BXWMw2D3zNmeWs J9ucPNETHXeHEaCsv6LshRgd*Eoe40M*rppcCPvb!fe4FKBRuj i*PsvWexCT8abSUm8ePiZmPq!z19T00a8bEXcu2bXcgUCTW96a Q/Alpina%20B3S%20schuin%20achterkant.JPG?dc=46754147 04279544876[/img]
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment