Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaah
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TisoGokje: de spiegels zijn in koetswerkkleur.
De Alpina V8 roadster heeft die standaard, terwijl ze bij BMW niet te krijgen waren (tenzij evt. via Individual).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemMaar bij deze zit er een andere voorbumper op
Er is geen andere voorbumper/spoiler te krijgen voor de Z8, noch bij Alpina, noch bij BMW. En m'n ogen vertellen me dat de zwarte wagen de standaard voorspoiler heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door TisoGokje: de spiegels zijn in koetswerkkleur.
De Alpina V8 roadster heeft die standaard, terwijl ze bij BMW niet te krijgen waren (tenzij evt. via Individual).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemMaar bij deze zit er een andere voorbumper op
Er is geen andere voorbumper/spoiler te krijgen voor de Z8, noch bij Alpina, noch bij BMW. En m'n ogen vertellen me dat de zwarte wagen de standaard voorspoiler heeft.
Ik sla de foto op, en morgen toon ik met paint aan wat er anders aan is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk sla de foto op, en morgen toon ik met paint aan wat er anders aan is
Bovendien is op de foto van de zwarte nauwelijks iets te zien, hoe je dat gaat klaarspelen met dat hoogstaande programma Paint (graptjen, eeh) is me al helemaal onduidelijk. En zelfs moést de zwarte een andere voorbumper hebben (which he doesn't, heb toch een niet ongeoefend ook, zeker wat BMW betreft), dan nog is 't niet origineel Alpina, waardoor je zeker niét kan besluiten dat de zwarte een Alpina is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk sla de foto op, en morgen toon ik met paint aan wat er anders aan is
Bovendien is op de foto van de zwarte nauwelijks iets te zien, hoe je dat gaat klaarspelen met dat hoogstaande programma Paint (graptjen, eeh) is me al helemaal onduidelijk. En zelfs moést de zwarte een andere voorbumper hebben (which he doesn't, heb toch een niet ongeoefend ook, zeker wat BMW betreft), dan nog is 't niet origineel Alpina, waardoor je zeker niét kan besluiten dat de zwarte een Alpina is.
Damn, 'k zie nu dat de foto die ik quotete van die zilveren Alpina V8 roadster-neus, niet meer beschikbaar is. Pity.
Comment
-
en voila, zoals ik zei.
met paint even inzoomen(eigelijk zie je het ook zonder al je heel goed kijkt)
Dit is een gewone:
Dit is vanaf de kant in 1 stuk, dan gaat het over in 1 groot "zwart gat".
En dit is die vanop de foto:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwDbAvkan6ax5Wgm9hAG3alFsRhNdTHS0z217e7AZkSgnoS3X qSY!mMMbnUp1c4uj*XgmEi!i!OG07z!Yml!Qvsfh!mW1ByPIL! kM05ABneLaPnjPOZXvlRmThmvZwCr/BMW%20alpina%20V8gesoept.jpg?dc=467547475781891795 1[/img]
De bumper start, dan is een een klein zwart gaatje (10cmx10cm). Dan even een "steun" in de bumper van ongeveer 1 cm en dan begint het "grote zwarte gat" vanop de andere foto.
Sorry maar het is toch wel duidelijk te zien dat ze anders zijn..
ofwel heb ik zware oogproblemen, maar naar mij weten niet
Comment
Comment