Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb gehoord dat Alpina voor de kaart van de geblazen 6pitter gekozen heeft voor de nieuwe B3 ipv een V8 omwille van het feit dat ze die krachtbron ook in de Z4 en Z4 coupé willen lepelen
De alpina roadster s is toch uit productie, het zou me verbazen moesten ze een nieuwe versie maken met de 3 lit biturbo. Is het blok niet gekozen in de B3 omdat het veel reserve mogelijkheden bezit?
Ja, 'k dacht het wel. Misschien contact opnemen met JMM daarvoor.
Geen idee, wat de Switchtronics in de E36 betreft. Ik dacht (maar weet 't géénszins zeker) dat de bakken eigenlijk grotendeels BMW-bakken waren (uit de E36 dus ook), maar met 'n specifieke sturing door Alpina.
De alpina roadster s is toch uit productie, het zou me verbazen moesten ze een nieuwe versie maken met de 3 lit biturbo. Is het blok niet gekozen in de B3 omdat het veel reserve mogelijkheden bezit?
die is uit produktie genomen omdat het ouwe B3S blok niet aan de europese normen voldeed
het zou me niet verbazen moest er een return komen met ook de Z4 coupé in het aanbod
Comment