dat blauw staat hem idd goed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cekewanneer komt die B5 nu eindelijk
moelijke keuze : een B5 of een gewone 5 met M-sportpack, maar in dit topic zal het wel het eerste zijn, niet ?
Oké het sportpack is bijzonder lekker, maar binnen twee jaar rijden er al een hele hoop rond. Een B5 ga je in die twee jaar misschien 5 keer tegenkomen... ik twijfel geen seconde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Cekewanneer komt die B5 nu eindelijk
moelijke keuze : een B5 of een gewone 5 met M-sportpack, maar in dit topic zal het wel het eerste zijn, niet ?
Oké het sportpack is bijzonder lekker, maar binnen twee jaar rijden er al een hele hoop rond. Een B5 ga je in die twee jaar misschien 5 keer tegenkomen... ik twijfel geen seconde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNeem de prijs van de B7 en trek er € 12.500 af, toch niet zo moeilijk ?
De B5 (als 'ie zo zal heten, al lijkt dat wel heel waarschijnlijk) komt ergens midden volgend jaar. Op de Alpina-website vind je meer gegevens over de release.
wat zal zo +/- de standaard uitrusting zijn ? enig idee ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESFoto interieur vorige alpina? (op basis van vorige bmw 7)
Anyway : www.google.be -> zoektermen als "B12" en "alpina" zullen wonderen doen. Een beetje zelf werken heeft niemand ooit kwaad gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESFoto interieur vorige alpina? (op basis van vorige bmw 7)
Anyway : www.google.be -> zoektermen als "B12" en "alpina" zullen wonderen doen. Een beetje zelf werken heeft niemand ooit kwaad gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seven
Nu ja, als ze willen beginnen leveren rond aprilo/mei, dan mag 'ie beginnen testrijden, dacht ik zo.
Wel niks verrassends aan, compleet zoals je kan verwachten.
Maar leuk om zien dat 'ie al rijdt. 500 pk en 700 Nm ... mmmmm ... ik denk dat de M5 daar een hele kluif aan zal hebbn.
Comment
Comment