Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Friggin' awesome.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIn de laatste AMS staat een verslag van één of andere Nardo-testday. Er mochten ook lezers inschrijven met hun eigen auto (ik vermoed tegen een zéér gepeperde inschrijvingsprijs). Er waren gasten met SL 55 AMG, Porsches GT3, Corvettes Z06, ... maar de snelste "lezer" was een Duitse kerel met z'n Alpina B7. Een goeie 325 echte km/u deed 'ie met z'n B7, sneller dan al de rest. Tellertje gaat maar tot 310 km/u. En de auto was compleet standaard.
Friggin' awesome.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIn de laatste AMS staat een verslag van één of andere Nardo-testday. Er mochten ook lezers inschrijven met hun eigen auto (ik vermoed tegen een zéér gepeperde inschrijvingsprijs). Er waren gasten met SL 55 AMG, Porsches GT3, Corvettes Z06, ... maar de snelste "lezer" was een Duitse kerel met z'n Alpina B7. Een goeie 325 echte km/u deed 'ie met z'n B7, sneller dan al de rest. Tellertje gaat maar tot 310 km/u. En de auto was compleet standaard.
Friggin' awesome.
Echt ik hoop "ooit" zo'n Alpina te kopen ne B5 of zo
Comment
-
Op reis een prachtige B5 gezien van een Brit...
Half ingedommeld in de wagen op de terugrit, Maxime roept plots dat er een Alpina achter ons rijdt. Direkt wakker, stichel ook!
Raampje open, stichel rap een fotootje genomen, en dan heb ik de eos 350d van maxime gebruikt, half door het raam gaan hangen en de chauffeur kwam mooi rechts van ons rijden, ideaal voor een foto...
Daarna gingen we langs de kant, chauffeur komt naast ons, raampje naar beneden, een ongeloofelijke smile, 'nice nice' aan't roepen.
Pedal to the metal en een zot gebrul, en weg was ie!! Zalig!!!!
Comment
Comment