Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik vind dat een Alpina niet altijd striping nodig heeft, als je een D3 neemt in Alpina-blauw, zou ik enkel Alpina op de voorbumper laten staan, kwestie van smaak eh

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Weer zo'n mislukte pressephoto...


      (sorry voor't offtopic gezaag weeral )
      Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Ik vind die belichting op niks trekken.
      vind ik ook!

      Matteus

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
        2 kleurtjes die je niet vaak ziet.


        mora & alpinagroen



        Mora zie je nog wel 'es, af en toe. Er staat geregeld 'n B3s Coupé in die combo aan de Ring.

        Alpinagroen zie je bijna nooit. Oké, 't is wrééd fel ... but i like it.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
          Wat denken jullie van een Alpina voorspoiler op een gewone 530d ? Onze 530 heeft beschadiging onderaan de bumper en ipv dat te herstellen zouden we zo een lip steken .We zouden dat dan combineren met alpina velgen.
          Op een alpina voorbumper staat toch altijd alipna? Vind ik dan een beetje raar uitzien als het geen alpina is. En bovendien vind ik een B5 ( e60 toch?) voorbumper ook niet meteen heel mooi. Maar je moet het zelf een beetje bekijken natuurlijk.

          Comment




          • AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt




            en vooral deze:

            1 van de 4 handgeschakelde b10 4.6 touring e34's:

            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt




            nu we toch met daytona violett Metallic bezig zijn:

            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt


            Comment


            • Davy,

              volgens mij gaat uwe volgende BMW een Alpina zijn, ik voel het

              Comment


              • Misschien, wie weet. ( Als ik hem op de zaak kan zetten )

                'T zou dan eerder zoiets worden denk ik: een e36 b3 limousine

                Deze vind ik vetgeil. Staat ook al een tijdje te koop trouwens, kheb em zelfs al eens gepost.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                  Misschien, wie weet. ( Als ik hem op de zaak kan zetten )

                  'T zou dan eerder zoiets worden denk ik: een e36 b3 limousine

                  Deze vind ik vetgeil. Staat ook al een tijdje te koop trouwens, kheb em zelfs al eens gepost.
                  Heel knappe 3, met 250 PK

                  Lijkt me een goede keuze, zeker omdat je er nog relatief goed kan aan sleutelen (niet te veel elektronica)

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                    en vooral deze:

                    1 van de 4 handgeschakelde b10 4.6 touring e34's:

                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt



                    Zowiezo zeldzaam, hoor, er zijn maar 17 E34 B10 4.6 tourings gemaakt, dus... Wel vreemd dat 't een Amerikaantje is, en dan toch geen automaat?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Zowiezo zeldzaam, hoor, er zijn maar 17 E34 B10 4.6 tourings gemaakt, dus... Wel vreemd dat 't een Amerikaantje is, en dan toch geen automaat?
                      Die sidemarkers zullen wel achteraf geplaatst zijn zeker? Of zie je dat aan iets anders dat 't een amerikaan zou zijn?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Zowiezo zeldzaam, hoor, er zijn maar 17 E34 B10 4.6 tourings gemaakt, dus... Wel vreemd dat 't een Amerikaantje is, en dan toch geen automaat?
                        19 stuks



                        Zitten die handgeschakelde dan met een versnellingsbak van een 540i sport, de 540i was hier toch enkel in automaat verkrijgbaar? Of heb ik het mis?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                          19 stuks



                          Zitten die handgeschakelde dan met een versnellingsbak van een 540i sport, de 540i was hier toch enkel in automaat verkrijgbaar? Of heb ik het mis?
                          Jah, 19, 'k mistypte me. 27 voor de limo, 19 voor de touring. 'k Maakte er 17 van.

                          De 540i was altijd standaard met 'n zesbak, ook later in de E39, zelfs de top-V8 vandaag (de 550i) is standaard met 'n handgeschakelde versnellingsbak uitgerust.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                            Die sidemarkers zullen wel achteraf geplaatst zijn zeker? Of zie je dat aan iets anders dat 't een amerikaan zou zijn?
                            't Is toch vreemd. De witte knipperlichten zijn niet origineel, maar nageplaatst, de 18" velgen zijn ook nadien geplaatst (standaard 17" en optioneel geen grotere, als ik me niet vergis), ... 'k Zou 'es die auto van dichtbij willen zien. De M spiegels waren in ieder geval bij de E39 optioneel te krijgen op de Alpina, bij de E34 weet ik dat niet, 'k durf 't niet te zeggen. 'k Hoop van wel want anders is deze kar (met z'n witte pinkers en z'n spiegels) wel een béétje verunstaltet. Ik zou 'm zowiezo op z'n originele 17" lichtmetaal zetten, en de oranje pinkers er terug in stoppen.

                            Als je op de interieurfoto kijkt, is 't wel vreemd dat de afdekplaat van de versnellingsbak, de plaat rond de pook dus, zo hoog komt. Ik weet dat de M5 een licht verhoogde plaat had, maar de 540i niet, die had 'n gewone. En als je 't BMW-hout nam was die ook in hout, en aangezien de B10 4.6 een facelift E34 is zou 'ie dan eigenlijk ook een houten plaat moeten hebben. Of... *kijkt nog 'es* neen toch niet, 't ding heeft geen hout binnenin.

                            Vreemd.

                            'k Zeg niet dat er een reukje aan is, maar die ganse auto staat me precies niet zo héél erg hard aan. Njah, 't zal wel niks zijn, ik ben waarschijnlijk een beetje paranoïde.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              't Is toch vreemd. De witte knipperlichten zijn niet origineel, maar nageplaatst, de 18" velgen zijn ook nadien geplaatst (standaard 17" en optioneel geen grotere, als ik me niet vergis), ... 'k Zou 'es die auto van dichtbij willen zien. De M spiegels waren in ieder geval bij de E39 optioneel te krijgen op de Alpina, bij de E34 weet ik dat niet, 'k durf 't niet te zeggen. 'k Hoop van wel want anders is deze kar (met z'n witte pinkers en z'n spiegels) wel een béétje verunstaltet. Ik zou 'm zowiezo op z'n originele 17" lichtmetaal zetten, en de oranje pinkers er terug in stoppen.

                              Als je op de interieurfoto kijkt, is 't wel vreemd dat de afdekplaat van de versnellingsbak, de plaat rond de pook dus, zo hoog komt. Ik weet dat de M5 een licht verhoogde plaat had, maar de 540i niet, die had 'n gewone. En als je 't BMW-hout nam was die ook in hout, en aangezien de B10 4.6 een facelift E34 is zou 'ie dan eigenlijk ook een houten plaat moeten hebben. Of... *kijkt nog 'es* neen toch niet, 't ding heeft geen hout binnenin.

                              Vreemd.

                              'k Zeg niet dat er een reukje aan is, maar die ganse auto staat me precies niet zo héél erg hard aan. Njah, 't zal wel niks zijn, ik ben waarschijnlijk een beetje paranoïde.
                              Nice


                              Freak

                              Comment


                              • B3s test AMS

                                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.








                                Check ook de rest van die kerel zijn filmpjes, het is de moeite.
                                Vooral Porsche en BMW geweld.

                                Video's delen met vrienden, familie en de rest van de wereld

                                Comment






                                • zit er altijd een V8 in de E46 Alpina of heeft daar ook een 6-cilinder in gelegen?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                                    zit er altijd een V8 in de E46 Alpina
                                    Neen, nooit zelfs.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                                    of heeft daar ook een 6-cilinder in gelegen?
                                    Ja, altijd.



                                    Alpina heeft enkel bij de E36 de V8 als motorisatie aangeboden, de E36 B8 dus, eerst (kort) met de 4-liter, maar vooral met de 4,6-liter van 333pk en 470Nm. Ze zijn gekend koplastig, en derhalve ook tailhappy, wat in slippery omstandigheden een best verraderlijke wagen oplevert. Op de Autobahn was 'ie wel dé wolfs in schaapspels.

                                    Bij de E46 kon je enkel zescilinders krijgen, eerst de 3,3-liter in de B3 (280pk), daarna de 3,4-liter in de B3s (305pk).
                                    Last edited by ; 13/08/2007, 15:11.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Neen, nooit zelfs.

                                      Ja, altijd.
                                      Ah ok, ik dacht dat de B3s een V8 was

                                      Comment


                                      • Als je 'n V8 wil in een E46, kan je 't beste bij Hartge aankloppen. Ze steken er nu nog altijd de S62 in, de 4,9-liter V8 van (standaard) 400pk uit de E39 M5. Zwaar, ja, maar wel beestig lekker. Zoek op "Hartge H50" op youtube en je vindt zeker iets.

                                        - edit -

                                        Véél video's van de nieuwe H50, de E90 met de 5-liter V10 uit de huidige M5.

                                        Maar dit is the real thing : http://www.youtube.com/watch?v=S8PSzyVBvuw (o.a.)

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Neen, nooit zelfs.

                                          Ja, altijd.



                                          Alpina heeft enkel bij de E36 de V8 als motorisatie aangeboden, de E36 B8 dus, eerst (kort) met de 4-liter, maar vooral met de 4,6-liter van 333pk en 470Nm. Ze zijn gekend koplastig, en derhalve ook tailhappy, wat in slippery omstandigheden een best verraderlijke wagen oplevert. Op de Autobahn was 'ie wel dé wolfs in schaapspels.

                                          Bij de E46 kon je enkel zescilinders krijgen, eerst de 3,3-liter in de B3 (280pk), daarna de 3,4-liter in de B3s (305pk).

                                          333 pk in een E36

                                          Comment

                                          Working...
                                          X