Ik vind dat een Alpina niet altijd striping nodig heeft, als je een D3 neemt in Alpina-blauw, zou ik enkel Alpina op de voorbumper laten staan, kwestie van smaak eh
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWeer zo'n mislukte pressephoto...
(sorry voor't offtopic gezaag weeral )Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk vind die belichting op niks trekken.
Matteus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten2 kleurtjes die je niet vaak ziet.
Mora zie je nog wel 'es, af en toe. Er staat geregeld 'n B3s Coupé in die combo aan de Ring.
Alpinagroen zie je bijna nooit. Oké, 't is wrééd fel ... but i like it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWat denken jullie van een Alpina voorspoiler op een gewone 530d ? Onze 530 heeft beschadiging onderaan de bumper en ipv dat te herstellen zouden we zo een lip steken .We zouden dat dan combineren met alpina velgen.
Comment
-
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
en vooral deze:
1 van de 4 handgeschakelde b10 4.6 touring e34's:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
nu we toch met daytona violett Metallic bezig zijn:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk BerichtenMisschien, wie weet. ( Als ik hem op de zaak kan zetten )
'T zou dan eerder zoiets worden denk ik: een e36 b3 limousine
Deze vind ik vetgeil. Staat ook al een tijdje te koop trouwens, kheb em zelfs al eens gepost.
Lijkt me een goede keuze, zeker omdat je er nog relatief goed kan aan sleutelen (niet te veel elektronica)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZowiezo zeldzaam, hoor, er zijn maar 17 E34 B10 4.6 tourings gemaakt, dus... Wel vreemd dat 't een Amerikaantje is, en dan toch geen automaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZowiezo zeldzaam, hoor, er zijn maar 17 E34 B10 4.6 tourings gemaakt, dus... Wel vreemd dat 't een Amerikaantje is, en dan toch geen automaat?
Zitten die handgeschakelde dan met een versnellingsbak van een 540i sport, de 540i was hier toch enkel in automaat verkrijgbaar? Of heb ik het mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten19 stuks
Zitten die handgeschakelde dan met een versnellingsbak van een 540i sport, de 540i was hier toch enkel in automaat verkrijgbaar? Of heb ik het mis?
De 540i was altijd standaard met 'n zesbak, ook later in de E39, zelfs de top-V8 vandaag (de 550i) is standaard met 'n handgeschakelde versnellingsbak uitgerust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenDie sidemarkers zullen wel achteraf geplaatst zijn zeker? Of zie je dat aan iets anders dat 't een amerikaan zou zijn?
Als je op de interieurfoto kijkt, is 't wel vreemd dat de afdekplaat van de versnellingsbak, de plaat rond de pook dus, zo hoog komt. Ik weet dat de M5 een licht verhoogde plaat had, maar de 540i niet, die had 'n gewone. En als je 't BMW-hout nam was die ook in hout, en aangezien de B10 4.6 een facelift E34 is zou 'ie dan eigenlijk ook een houten plaat moeten hebben. Of... *kijkt nog 'es* neen toch niet, 't ding heeft geen hout binnenin.
Vreemd.
'k Zeg niet dat er een reukje aan is, maar die ganse auto staat me precies niet zo héél erg hard aan. Njah, 't zal wel niks zijn, ik ben waarschijnlijk een beetje paranoïde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is toch vreemd. De witte knipperlichten zijn niet origineel, maar nageplaatst, de 18" velgen zijn ook nadien geplaatst (standaard 17" en optioneel geen grotere, als ik me niet vergis), ... 'k Zou 'es die auto van dichtbij willen zien. De M spiegels waren in ieder geval bij de E39 optioneel te krijgen op de Alpina, bij de E34 weet ik dat niet, 'k durf 't niet te zeggen. 'k Hoop van wel want anders is deze kar (met z'n witte pinkers en z'n spiegels) wel een béétje verunstaltet. Ik zou 'm zowiezo op z'n originele 17" lichtmetaal zetten, en de oranje pinkers er terug in stoppen.
Als je op de interieurfoto kijkt, is 't wel vreemd dat de afdekplaat van de versnellingsbak, de plaat rond de pook dus, zo hoog komt. Ik weet dat de M5 een licht verhoogde plaat had, maar de 540i niet, die had 'n gewone. En als je 't BMW-hout nam was die ook in hout, en aangezien de B10 4.6 een facelift E34 is zou 'ie dan eigenlijk ook een houten plaat moeten hebben. Of... *kijkt nog 'es* neen toch niet, 't ding heeft geen hout binnenin.
Vreemd.
'k Zeg niet dat er een reukje aan is, maar die ganse auto staat me precies niet zo héél erg hard aan. Njah, 't zal wel niks zijn, ik ben waarschijnlijk een beetje paranoïde.
Freak
Comment
-
B3s test AMS
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Check ook de rest van die kerel zijn filmpjes, het is de moeite.
Vooral Porsche en BMW geweld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichtenzit er altijd een V8 in de E46 Alpina
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichtenof heeft daar ook een 6-cilinder in gelegen?
Alpina heeft enkel bij de E36 de V8 als motorisatie aangeboden, de E36 B8 dus, eerst (kort) met de 4-liter, maar vooral met de 4,6-liter van 333pk en 470Nm. Ze zijn gekend koplastig, en derhalve ook tailhappy, wat in slippery omstandigheden een best verraderlijke wagen oplevert. Op de Autobahn was 'ie wel dé wolfs in schaapspels.
Bij de E46 kon je enkel zescilinders krijgen, eerst de 3,3-liter in de B3 (280pk), daarna de 3,4-liter in de B3s (305pk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, nooit zelfs.
Ja, altijd.
Comment
-
Als je 'n V8 wil in een E46, kan je 't beste bij Hartge aankloppen. Ze steken er nu nog altijd de S62 in, de 4,9-liter V8 van (standaard) 400pk uit de E39 M5. Zwaar, ja, maar wel beestig lekker. Zoek op "Hartge H50" op youtube en je vindt zeker iets.
- edit -
Véél video's van de nieuwe H50, de E90 met de 5-liter V10 uit de huidige M5.
Maar dit is the real thing : http://www.youtube.com/watch?v=S8PSzyVBvuw (o.a.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, nooit zelfs.
Ja, altijd.
Alpina heeft enkel bij de E36 de V8 als motorisatie aangeboden, de E36 B8 dus, eerst (kort) met de 4-liter, maar vooral met de 4,6-liter van 333pk en 470Nm. Ze zijn gekend koplastig, en derhalve ook tailhappy, wat in slippery omstandigheden een best verraderlijke wagen oplevert. Op de Autobahn was 'ie wel dé wolfs in schaapspels.
Bij de E46 kon je enkel zescilinders krijgen, eerst de 3,3-liter in de B3 (280pk), daarna de 3,4-liter in de B3s (305pk).
333 pk in een E36
Comment
Comment