Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOrgasm
Wat een schitterend gevoel moet dat zijn als je dan ff je voetje duwt
De M5 is de duidelijk sportievere wagen, in vergelijking met de E 55, en 'ie is sneller en levendiger en lichter ...
... maar kan op 't vlak van comfort nou niet metéén de E 55 het vuur aan de schenen leggen.
Daarom : wil je een M5 die even snel is als de E 55, maar comfortabeler is dan die laatste ... neem dan de Alpina B5.
Comment
-
Eerst en vooral : Alpina is een meester in het afstellen van hun wagens, zodat je nagenoeg altijd leest dat de verhouding comfort/wegligging niet meer te verbeteren valt.
Alpina vertrekt van basis BMW-voertuigen, niet van de M-modellen. Doorgaans zijn de M-modellen uiteindelijk sportiever van aard dan de Alpina's.
Comment
-
Vooraleerst ik ben een leek als het over Alpina gaat, maar ik kan wel zeggen dat ik die grijze striping rondom de wagen heel lelijk vind.
Dit interieur van de E46 Alpina vind ik daarentegen wel vrij knap.
Vooral die naden van de zetels, al heb ik zo een licht vermoeden dat ze nogal gevoelig zijn voor vuil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelVooraleerst ik ben een leek als het over Alpina gaat, maar ik kan wel zeggen dat ik die grijze striping rondom de wagen heel lelijk vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door JakkelVooraleerst ik ben een leek als het over Alpina gaat, maar ik kan wel zeggen dat ik die grijze striping rondom de wagen heel lelijk vind.
Maar als je het kan weglaten, dan wil ik er wel zo eentje op de oprit hebben staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door JakkelVooraleerst ik ben een leek als het over Alpina gaat, maar ik kan wel zeggen dat ik die grijze striping rondom de wagen heel lelijk vind.
Maar als je het kan weglaten, dan wil ik er wel zo eentje op de oprit hebben staan.
De meeste Alpina's verlaten Bucchloe zonder hoor, gelukkig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelVooraleerst ik ben een leek als het over Alpina gaat, maar ik kan wel zeggen dat ik die grijze striping rondom de wagen heel lelijk vind.
Vooral die naden van de zetels, al heb ik zo een licht vermoeden dat ze nogal gevoelig zijn voor vuil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jefOorspronkelijk geplaatst door JakkelVooraleerst ik ben een leek als het over Alpina gaat, maar ik kan wel zeggen dat ik die grijze striping rondom de wagen heel lelijk vind.
Comment
Comment