Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelVooraleerst ik ben een leek als het over Alpina gaat, maar ik kan wel zeggen dat ik die grijze striping rondom de wagen heel lelijk vind.
Dit interieur van de E46 Alpina vind ik daarentegen wel vrij knap.
Vooral die naden van de zetels, al heb ik zo een licht vermoeden dat ze nogal gevoelig zijn voor vuil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door JakkelVooraleerst ik ben een leek als het over Alpina gaat, maar ik kan wel zeggen dat ik die grijze striping rondom de wagen heel lelijk vind.
Dit interieur van de E46 Alpina vind ik daarentegen wel vrij knap.
Vooral die naden van de zetels, al heb ik zo een licht vermoeden dat ze nogal gevoelig zijn voor vuil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door super 7Dit zou nog beter staan met zwarte leren zetels en alu hout inleg.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Wacht 'es effe ! 't Zijn twee verschillende auto's.
De eerste, de officieel op Alpina ingeschreven B7 (zwarte letters op nummerplaat), da's volgens mij Alpinablauw metallic.
Die andere, met een tijdelijke plaat, dat zou Alpinablauw kunnen zijn, maar voor mijn part is dat even goed toledoblauw ...
Moeilijk te zeggen zo, zonder referentie en telkens maar één foto.
Comment
-
Awel, jij vraagt mij om persfoto's van de B5. Ik vraag welke B5, en jij post een foto. En ik reageer zo dwaas als maar kan met "hé een persfoto van de B5, heb je er zo nog ?" ... wil ik zeggen : neen, ik heb er zelf geen.
*zucht* Nu is m'n al vrij povere lol helemaal de lül.
=)
Comment
Comment