Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Je mag het uitleggen zoals je wilt, het blijft een achterllijke reactie.
    Als hij een DBS besteld heeft mag ik er vanuit gaan dat hij dat op zich een geweldige wagen vindt qua looks en beleving. Om die dan te cancellen omdat er teveel AM rondrijden in België is redelijk bekakt imho. Ten andere, het is niet dat je op elke hoek van de straat een DBS ziet staan. Dat is zoals zeggen "ik koop geen audi R8 want er rijden teveel audi's in België rond". I mean, wtf voor wie koop je die auto

Het verhaal is bij Porsche niet anders hoor. Hoeveel 911 eigenaars voelen zich niet "bekocht" nu er een hele hoop minder kapitaalkrachtigen ook met die badge kunnen rondrijden dankzij de Cayenne, Boxster, Cayman .... Maar maakt dat diezelfde 911 ineens een minder mooie of goeie auto? Allemaal mensen met een klein pietje die schrik hebben dat er minder "WAAAUW" wordt gezegd als ze met hun kar ergens komen, omdat Jan de Buurman ook "Een Porsche" op de oprit kan zetten nu.

Ik krijg het schijt van zo een mentaliteit

... en nog geen klein beetje. Diegene die zulke dingen zeggen zijn de ergste Het is het soort dat ook zou zeggen dat ie voor zijn vrouw een Drophead gekocht heeft want een Bentley Continental GTC is een auto waar het plebs mee rondrijdt.

Dit zijn mensen die ze een jaar of 2 hun poen zouden moeten afnemen. Effe terug op grondniveau timmeren. Naderhand zou ie dan misschien wel tevreden zijn met die ordinaire DBS.

Connaisseur my ass

Comment

• Dit is lekker!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        ... en nog geen klein beetje. Diegene die zulke dingen zeggen zijn de ergste Het is het soort dat ook zou zeggen dat ie voor zijn vrouw een Drophead gekocht heeft want een Bentley Continental GTC is een auto waar het plebs mee rondrijdt.

Dit zijn mensen die ze een jaar of 2 hun poen zouden moeten afnemen. Effe terug op grondniveau timmeren. Naderhand zou ie dan misschien wel tevreden zijn met die ordinaire DBS.

Connaisseur my ass
        Vrouwke rijdt X5 en hij dagelijks met A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Het wordt tijd dat Aston een "DB10" uitbrengt en de jaarproductie terugschroeft naar 5.000 stuks
          Zo gek veel meer zullen het er niet zijn.

+/- 3000 V8 vantages per jaar, door de crisis is dat gezakt naar 2000-2500
          +/- 500 DBS
          +/- 1000-1500 DB9 als ik mij niet vergis (ben ik dus niet zeker van)

Comment

• Als hem den patser wil uithangen dat hem zoiets koopt gelijk de Glenn Janssens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
              Als hem den patser wil uithangen dat hem zoiets koopt gelijk de Glenn Janssens

Heeft ie al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Zo gek veel meer zullen het er niet zijn.

+/- 3000 V8 vantages per jaar, door de crisis is dat gezakt naar 2000-2500
                +/- 500 DBS
                +/- 1000-1500 DB9 als ik mij niet vergis (ben ik dus niet zeker van)
                Vorig jaar zaten ze tussen de 7 en 8000

Comment

Vorig jaar zaten ze tussen de 7 en 8000
                  Dan heb jij andere cijfers dan degene die ik in september in de fabriek kreeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Dan heb jij andere cijfers dan degene die ik in september in de fabriek kreeg.
                    Zou best kunnen, die van mij zijn Nederlands he

Comment

Vrijdag nog gesproken met iemand die een DBS besteld had. Heeft hem afgelast omdat Aston niet meer exclusief genoeg is en er teveel patsers mee rijden (zijn woorden)

Hij was nou aan het zien wat ie kon kopen, maar kon niet echt iets bedenken.
                      Kheb hem proberen helpen, maar het lukte mij ook niet om iets anders te bedenken

Het wordt tijd dat Aston een "DB10" uitbrengt en de jaarproductie terugschroeft naar 5.000 stuks
                      ten andere de productie v aston is kleiner dan die v ferrari, iets meer dan 5000 stuks, dit jaar zelfs minder met de crisis.aston doet er dan ook alles aan om hun merk exclusief te houden.

de v8 was een uitzondering, want in 2010 of 2011 komt de opvolger van deze v8 en die zal de prijs hebben van de db9. persoonlijk vind ik dit goed want dit zal de restwaarde v de huidige v8 voor aston lovers die niet dat budget hebben opdrijven.^^

maar zeggen dat aston niet exclusief meer usvis onjuist.btw doe je t enkel daarvoor, koop dan een lada, zeer exclusief!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                        ten andere de productie v aston is kleiner dan die v ferrari, iets meer dan 5000 stuks, dit jaar zelfs minder met de crisis.aston doet er dan ook alles aan om hun merk exclusief te houden.

de v8 was een uitzondering, want in 2010 of 2011 komt de opvolger van deze v8 en die zal de prijs hebben van de db9. persoonlijk vind ik dit goed want dit zal de restwaarde v de huidige v8 voor aston lovers die niet dat budget hebben opdrijven.^^

maar zeggen dat aston niet exclusief meer usvis onjuist.btw doe je t enkel daarvoor, koop dan een lada, zeer exclusief!
                        lada daar kijkt niemand nog naar op.

Dat is wat moet je moet hebben, met een perso plaat

En vette rims

Comment

• En optioneel hoefijzer, erg exclusief!

Comment

• sublieme ride! Quicksilver eronder en gaan!
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Als je een Virage, Z8 en een Vanquish gehad hebt ben je zowieso een "connoisseur".
                              En voor dat type persoon zijn er gewoon geen geschikte karren meer op de baan.
                              Ja, een Tesla en een Koenigsegg, maar die hebben allen hun nadelen
                              Een wiesmann gt lijkt mij dan ideaal. Is ook redelijk onbekend, kunt ge altijd doen alsof ge interessant zijt. En het rijdt nog best goed
                              Last edited by GeeZer; 15/06/2009, 18:13.

Comment

Vrouwke rijdt X5 en hij dagelijks met A5
                                Your point being?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Your point being?
                                  Jij zegt

Het is het soort dat ook zou zeggen dat ie voor zijn vrouw een Drophead gekocht heeft want een Bentley Continental GTC is een auto waar het plebs mee rondrijdt.
                                  Dus dan zeg ik in wat hij rijdt om jouw bullshit te ontkrachten

Comment

Jij zegt

Dus dan zeg ik in wat hij rijdt om jouw bullshit te ontkrachten
                                    Waarom koopt hij zich dan geen DB6 ofzo?

Comment

• Rapide valt echt wel heel hard tegen...
                                      de lijn van die wagen is helemaal verpest.
                                      Panamera daarentegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Waarom koopt hij zich dan geen DB6 ofzo?
                                        Das te oud. Niet betrouwbaar genoeg.

Comment

• is die A5 een diesel?

Comment

Working...
                                          X