Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus dan zeg ik in wat hij rijdt om jouw bullshit te ontkrachten
Mensen die vertellen dat een DBS te gewoontjes is (of AM an sich) zijn zelf full of shit Carlito ... en daar valt niks aan te ontkrachten ... hoe hard je je best ook doet
Maar leef je vooral maar uit, 't is best grappig
Neen, wat hij bedoelt is dat wanneer je vroeger (ten tijde van de DB7 en Vanquish) met een Vanquish ergens aankwam, je direct werd herkend als iemand met geld en smaak. (het soort publiek dat Ferrari reeds een paar jaar kwijt was en Lambo nooit gehad heeft)
Sinds de V8 Vantage er is, zijn er gewoon teveel mensen die er eentje hebben gekocht ipv een 911, waardoor er nu mensen mee rijden die gewoon wat geld hebben.
Vroeger was het duidelijker: Reed je Bentley (Arnage) en Aston had je veel geld, maar wou je niet te hard opvallen. Nu kopen er velen een Conti GT om op te vallen (ahja, bentley aan budgetprijzen) en een Aston om niet de zoveelste 911 te zijn.
Moeha, gij stampt hier serieus tegen bepaalde bekende/geliefde autoforumleden hun schenen ze maat
Dus de Carlito 'spreekt' met iemand die zegt dat hij een DBS besteld had maar toch gecancelled heeft omdat het niet exclusief genoeg was en er fout volk mee rijdt. Hij heeft ook een helikopter. Zijn madam een X5 diesel. En hijzelf een A5 om elke dag mee naar Eindhoven te bollen voor zijn werk.
Feit is ook dat een 599 ongeveer dubbel zo duur is als een DBS. Die laatste vind je easy voor 150k met nauwelijks km. En ik zou geen 300k kunnen geven voor een 599 als ik voor hetzelfde geld (Lotto gewonnen of niet) een DBS kan hebben én een 2Eleven én een Range Rover 5.0 S/C.
Huh? Dubbel zo duur?
Nieuwprijzen met elkaar vergelijken lijkt me het meest correcte.
Een DBS kost volgens autogids 243.750 euro
Een 599 kost volgens autogids 248.123 euro
Mensen die vertellen dat een DBS te gewoontjes is (of AM an sich) zijn zelf full of shit Carlito ... en daar valt niks aan te ontkrachten ... hoe hard je je best ook doet
Ik kan er moeilijk bij dat er mensen zijn die een DBS te gewoontjes vinden...
Ok je ziet nu eenmaal meer Astons in het straatbeeld dan vroeger, maar daarom is AM nog niet gereduceerd tot een ordinaire wagen imho.
Dus de Carlito 'spreekt' met iemand die zegt dat hij een DBS besteld had maar toch gecancelled heeft omdat het niet exclusief genoeg was en er fout volk mee rijdt. Hij heeft ook een helikopter. Zijn madam een X5 diesel. En hijzelf een A5 om elke dag mee naar Eindhoven te bollen voor zijn werk.
Komaan gast !
Echt hé...
Kan toch?
Vriend van m'n vader heeft een DB9, maar ook een Saab 9-3 als daily.
Kennis heeft een Bentley CGT, en tevens een BMW E60 als daily.
Vriend van m'n vader heeft een DB9, maar ook een Saab 9-3 als daily.
Kennis heeft een Bentley CGT, en tevens een BMW E60 als daily.
Of doelde je op iets anders?
Ik stel me vragen bij mensen die zogezegd een helikopter bezitten en gelijk nog 'gaan werken'. Laat staan daar naartoe rijden in een A5 diesel.
Allé, ik bedoel, ofwel zijt ge echt belachelijk stinkend rijk, en dan hebt ge een helikopter, en dan kunt ge overal gaan verkondigen dat ge net uw DBS gecancelled hebt, maar dan rijdt ge naar mijn gedacht echt niet elke dag naar Eindhoven voor uw werk, in een midclass diesel!!
Echte rijken kopen geen diesels om te beginnen. Mensen met helikopters gaan in't slechtste geval nog werken voor de fun. En gaan met Phantom Drophead Coupé's, of Carrera GT's, of Murci Reventon's,... naar hun 'werk'.
Ik wed dat er een hoop mensen zijn die 1x investeren in een dikke kar om er mee buiten te komen tijdens sunny days, zodat m'as tu vu, iedereen hen gezien heeft, maar de daily ride kosten zoals hoog verbruik, onderhoud, banden,... hun op 't eind van de maand mss zouden kunnen nekken.
Ik stel me vragen bij mensen die zogezegd een helikopter bezitten en gelijk nog 'gaan werken'. Laat staan daar naartoe rijden in een A5 diesel.
Allé, ik bedoel, ofwel zijt ge echt belachelijk stinkend rijk, en dan hebt ge een helikopter, en dan kunt ge overal gaan verkondigen dat ge net uw DBS gecancelled hebt, maar dan rijdt ge naar mijn gedacht echt niet elke dag naar Eindhoven voor uw werk, in een midclass diesel!!
Echte rijken kopen geen diesels om te beginnen. Mensen met helikopters gaan in't slechtste geval nog werken voor de fun. En gaan met Phantom Drophead Coupé's, of Carrera GT's, of Murci Reventon's,... naar hun 'werk'.
Ik wed dat er een hoop mensen zijn die 1x investeren in een dikke kar om er mee buiten te komen tijdens sunny days, zodat m'as tu vu, iedereen hen gezien heeft, maar de daily ride kosten zoals hoog verbruik, onderhoud, banden,... hun op 't eind van de maand mss zouden kunnen nekken.
Da's ook zever hé. Denk je dat je nog veel klanten gaat winnen als je bij hen toekomt met een Murciélago? In sommige sectoren misschién, in de meeste niet.
Of als je als baas een werknemer 200 euro opslag weigert maar de dag erna in je nieuwe Rolls Royce toekomt, hoe komt dat over?
Da's ook zever hé. Denk je dat je nog veel klanten gaat winnen als je bij hen toekomt met een Murciélago? In sommige sectoren misschién, in de meeste niet.
Of als je als baas een werknemer 200 euro opslag weigert maar de dag erna in je nieuwe Rolls Royce toekomt, hoe komt dat over?
²²²
ook al weten de arbeiders en bedienden meestal wel hoe rijk de baas is, dan nog kan het hen serieus de ogen uit steken als je daar dagelijks wat toekomt met je exclusieve kar. 't kan en mag zeker, maar de arbeider die vindt dat hij maar povertjes verdient, gaat er misschien niet zo eenvoudig mee omgaan.
Ik stel me vragen bij mensen die zogezegd een helikopter bezitten en gelijk nog 'gaan werken'. Laat staan daar naartoe rijden in een A5 diesel.
Allé, ik bedoel, ofwel zijt ge echt belachelijk stinkend rijk, en dan hebt ge een helikopter, en dan kunt ge overal gaan verkondigen dat ge net uw DBS gecancelled hebt, maar dan rijdt ge naar mijn gedacht echt niet elke dag naar Eindhoven voor uw werk, in een midclass diesel!!
Echte rijken kopen geen diesels om te beginnen. Mensen met helikopters gaan in't slechtste geval nog werken voor de fun. En gaan met Phantom Drophead Coupé's, of Carrera GT's, of Murci Reventon's,... naar hun 'werk'.
Ik wed dat er een hoop mensen zijn die 1x investeren in een dikke kar om er mee buiten te komen tijdens sunny days, zodat m'as tu vu, iedereen hen gezien heeft, maar de daily ride kosten zoals hoog verbruik, onderhoud, banden,... hun op 't eind van de maand mss zouden kunnen nekken.
Helicopter: Hobby, en het is goedkoper om er eentje te kopen dan om er eentje te huren
A5 & X5 diesel: diesel is nu eenmaal goedkoper, en snel genoeg om in de file te staan. En waarom een A8 kopen op uw 32e?
Virage - Z8 - Vantage - DBS vind ik toch niet echt "1 keer investeren in een dikke kar"
En als uw redenering hierboven over die "echte rijken" klopt, mag je mij er wel eens eentje als voorbeeld geven Er is hier niemand die met zo'n karren dagelijks rijdt. Ze hebben bijna allen een S-klasse of andere limousine.
Ohja, en mensen met een collectie oldtimers om u tegen te zeggen, een eigen vliegtuig, maar die dagelijks wel rondrijden met 535d, 118d en MINI Cooper S zijn ook niet écht rijk zeker
Comment