Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
    Dat noemen ze argumentern in het juridisch jargon. En dat is dan de typische reactie van mensen die het niet kunnen halen en persoonlijk moeten beginnen doen.

Het ging hier over Astons, laat het daar nu over verdergaan. Straks komt hier toch een moderator langs om dat hier wat op te kuisen. En ik moet le régime primaire nog instuderen vanavond.
    Neen, dat is de reactie op 'Kerel, stap is uit het TMF videoclip tijdperk'. Daar is het 'persoonlijk' geworden. Als je werkelijk denkt dat ik het 'niet kan halen' van dit soort grappige conversaties, dan zit je behoorlijk mis.

'Dat noemen ze argumentern in het juridisch jargon.'
    'ik moet le régime primaire nog instuderen vanavond.'

Ik vind dat wanneer je jezelf wil onderscheiden door fancy-pantsy woorden te gebruiken in je reacties, je al kan beginnen door geen schrijffouten te maken in de eerste plaats.

Als je uit de hoogte wil doen kan je 't maar beter goed doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Hij werkt bij Jan de nul maar wat heb jij precies gestudeerd Bas?

Nop, 't is bij Dredging International (DEME)

Elektromechanika.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Vannacht gedroomd dat ik een Aston DB9 was en mijn eigenaar was toch ook redelijk rijk ze

Dus je droomt dat er af en toe een rijkaard 'in u zit'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
          Denk eerder dat ie droomt dat er af en toe een ferm wijf met een lekkere kont op zijne stoel (mét vibratiefunctie!) zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Denk eerder dat ie droomt dat er af en toe een ferm wijf met een lekkere kont op zijne stoel (mét vibratiefunctie!) zit

Ik had al zo een voorgevoel dat gij hierop ging reageren

Volgens mij hebt gij toch een beetje van uw hobby uw beroep gemaakt

Comment

Ik vind dat wanneer je jezelf wil onderscheiden door fancy-pantsy woorden te gebruiken in je reacties, je al kan beginnen door geen schrijffouten te maken in de eerste plaats.

Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
              Elektromechanika.
              .....

Comment

• ik vind aston martin toch nog altijd geil hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  .....
                  Ik kan mij permitteren schrijffouten te maken gezien ik niet uit de hoogte doe, 20-jarige

Comment

Ik kan mij permitteren schrijffouten te maken gezien ik niet uit de hoogte doe, 20-jarige
                    Vooral het deel achter de komma zegt genoeg over het eerste deel van je zin

Comment

• Comment

• Njammie
                        www.flickr.com/photos/bramvds
                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Njammie
                          Demowagens van AM zelf ofzo? Nummerplaten trekken verdacht hard op elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Demowagens van AM zelf ofzo? Nummerplaten trekken verdacht hard op elkaar
                            Dacht dat ook. Beetje teveel toeval.
                            www.flickr.com/photos/bramvds
                            www.last.fm/user/lender

Comment

• nooit gedacht. maar dat ijsblauw met blauw leder is knap.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Njammie
                                Ongeveer de enige cabrio die ik echt iets hebben vind!

Comment

Neen, dat is de reactie op 'Kerel, stap is uit het TMF videoclip tijdperk'. Daar is het 'persoonlijk' geworden. Als je werkelijk denkt dat ik het 'niet kan halen' van dit soort grappige conversaties, dan zit je behoorlijk mis.
                                  Dat is een feit, dat is niet persoonlijk worden. Hoe weet ik nu of jij iets te maken hebt met TMF? Je kan alleen maar afstappen van die zienswijze en teveel naar Cribs te zitten kijken. Zinspelen op een naam is daarentegen wel persoonlijk worden...

Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                                  'Dat noemen ze argumentern in het juridisch jargon.'
                                  'ik moet le régime primaire nog instuderen vanavond.'

U kent waarschijnlijk wel het verschil tussen een schrijffout en een typfout? Daarnaast hoef ik mij niet te onderscheiden. 'Fancy-pantsy' woorden ken ik niet? Misschien is dat gewoon algemeen Nederlands?

U noemt deze conversatie trouwens grappig, waarbij u het kan halen? Ik ben is benieuwd! Je hebt nog geen enkele stelling weerlegd, integendeel.

Als je de drang voelt om hier nog op te reageren, doe maar wat je niet laten kan. Maar dan liever via PM zonder dit topic te vervuilen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                    nooit gedacht. maar dat ijsblauw met blauw leder is knap.
                                    Verdomd knap eigelijk.

Comment

• DBS moet zonder enige twijfel een van de mooiste wagens, zoniet de mooiste zijn, die momenteel te verkrijgen zijn

Comment

• *add DBS Volante to ever-want-to-own-wishlist*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          Ik dacht niet dat ik nog moest komen verduidelijken welke visie er achter mijn uitspraak schuilt

dus hier is een foto van een redelijk lekkere aston martin

1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X