Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
auston martin roooulls en et prachtig geluid de nieuwe 4 deurs is zoals altijd ;;; stylvol
Rapide vind ik IRL evengoed enorm tegenvallen... 't Is gewoon een uitgerekte DB9, zonder nut, want achterin kan een volwassene amper fatsoenlijk zitten.
Rapide vind ik IRL evengoed enorm tegenvallen... 't Is gewoon een uitgerekte DB9, zonder nut, want achterin kan een volwassene amper fatsoenlijk zitten.
DB4 ik vind die een pák knapper dan de DB5, die op zich al zeker geen miskleun is.
Maar inderdaad, zonde van zo'n recente plaat op zo'n wagen te hebben... Hoe is het met de plaat van je M3 ALEXANDERR?!
[quote=MrQ;3633343]V8 Vantage (1977-1989), 313 exemplaren gemaakt... tja in 12 jaren... hand gemaakt met een staal chassis en een volledige aluminium lichaam. V8 motor 5,4 liters met 380 pks, ook volledig handgemaakt, een tiental verflagen, een paar koeien... 2-3 maanden per wagen ...Destijds het snelste wagen ter wereld met 275 km/h . (ook duurste met 2 million BEF in 1977). Beschouwd als de eerste Supercar, equivalent aan de huidige Bugatti Veyron.[/quote
Knap gedefinieerd alleen een beetje overdreven me dunkt Mr Q.
Maar het blijft een prachtige wagen om met goed weer eens rustig een toertje te gaan doen.
Comment