Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
denken jullie dat de vantage naar de bodem van de put zal zakken binnen wat jaren of toch nog wat waardevast is?
De V8V gaat nog serieus zakken tot 50K en minder. De 4.3 er iets onder, de 4.7 er iets boven.
De V12V zal denk ik rond de 70K uitvlakken
Allebei "redelijk" korte termijn... Wat ze over 10-15j doen blijft afwachten...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag met een vantage 4.3 testgereden. ERG mooi gelijnd en het is nu haast wel zeker dat het een vantage zal worden. Er stond ook een maserati GTS in de toonzaal , maar die is echt te groot... Ik miste wel wat power en WOW gevoel bij het accelereren. HEt geluid is uiteraard subliem, maar ik krag geen kick. Het was een manuele, wat ik prima vind, maar de pook vond ik toch iets te hoog en te dicht geplaatst bij de bestuurder. Dat samen met de nogal plastiekerige middenconsole waren voor mij de enige minpunten. Voor de rest echt een sublieme wagen. Binnekort toch maar es testrijden met een facelift versie om het verschil te voelen.
Vandaag met een vantage 4.3 testgereden. ERG mooi gelijnd en het is nu haast wel zeker dat het een vantage zal worden. Er stond ook een maserati GTS in de toonzaal , maar die is echt te groot... Ik miste wel wat power en WOW gevoel bij het accelereren. HEt geluid is uiteraard subliem, maar ik krag geen kick. Het was een manuele, wat ik prima vind, maar de pook vond ik toch iets te hoog en te dicht geplaatst bij de bestuurder. Dat samen met de nogal plastiekerige middenconsole waren voor mij de enige minpunten. Voor de rest echt een sublieme wagen. Binnekort toch maar es testrijden met een facelift versie om het verschil te voelen.
whoop whoop vandaag met de vantage facelift op pad geweest inderdaad een enorm verschil met de pré-FL. (kan ook aan de uitvoering gelegen hebben) De power die de pré-FL tekort kwam wordt hier helemaal goedgemaakt. Ik bleef zeker niet op mijn honger zitten. Deze versie had ook het sportpack en qua wegligging en baanvastheid => Interieur en afwerking zijn ook een heuse stap vooruit! Toppertje ^^
edit: uiteraard heb ik daar ook eens naar de DB en DBS gekeken. DBS is qua uiterlijk gezchift dik , maar qua interieur is deze zo goed als identiek aan de vantage facelift alsook de DB9 facelift... dat de DB9 of DBS veel extra binnenruimte hadden is ook allesbehalve waar.
Comment