Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
In zijn thread zei speedman toch alleen dat hij de aston ging verkopen?
Volgens mij is het zelfs den deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenIn zijn thread zei speedman toch alleen dat hij de aston ging verkopen?
http://www.astonmartin-belgium.com/nl/detail_62.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHoe blij zou jij zijn als jullie AMV8 20cm korter werd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is inderdaad die van hem
hopelijk stelt hij zijn nieuwe kar WEL voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenIn zijn thread zei speedman toch alleen dat hij de aston ging verkopen?
http://www.astonmartin-belgium.com/nl/detail_62.htm
Vreemd dat die via Aston België verkocht is. Had normaal gezien nochtans een koper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDoor Roos gebouwd, kan dat? Ik heb er thuis nog ergens een artikeltje over liggen, als je wil kan ik het -ooit- eens inscannen.
In the meantime...
Comment
-
vandaag een 100 km gereden met onze vantage en het was heerlijk !! Heerlijk hoe die kar optrekt en wat voor monsterlijk gegrom hij genereert We hebben ook zo een switch om de kleppen al te openen onder de 4k toeren en dat is echt hemels! enkel een minpunt op het einde van onze trip :s we staan aan de lichten en ik geef gewoon plankgas vanuit stilstand. Uiteraard schiet dat ding vooruit en is het geweldig, maar er kwam toch maar een verbrande geur (rubber, koppeling??). Niks van slippende koppeling en we hebben er tijdens de gehele rit niks van gemerkt. Toch te bruut aangezet vanuit stilstand waarschijnlijk? en we hadden ook wat wheelspin ^^
Comment
-
Aha, da's iets nieuws! Handig, al zou het bij mij altijd open staan. Zelfs met de kleppen open gaat het geluid nooit storen bij constante toerentallen op de snelweg, en als je eens doortrekt wil je dan toch het geluid horen.
En inderdaad, 100km gaan zo voorbij in zo'n auto! Veel plezier ermee!
Comment
-
bedankt ! jup de kleppen hebben heel de middag opengestaan! En gebrek aan power hebben we alleszins niet. Deze trekt ook al als een beest en dat geluid versterkt dat alleen maar. Daarom viel bv de porsche turbo bij ons af. Ook al is hij sneller, op de baan kun je dat haast niet kwijt en het geluid maakt het gewoon af.
Comment
-
let niet op het geluid van de intro, daarna wordt het vééél beter. Vooral in 1080p die eigenlijk maar 800p is ofzo.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenmaar er kwam toch maar een verbrande geur (rubber, koppeling??). Niks van slippende koppeling en we hebben er tijdens de gehele rit niks van gemerkt. Toch te bruut aangezet vanuit stilstand waarschijnlijk? en we hadden ook wat wheelspin ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvolgens mij is de kapelse roze audi cabrio ingeruild voor een roze aston cabrio
En er staat nog een roze Grancabrio bij FMA in Wommelgem te wachten ook.
Comment
Comment