Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wat is jullie idee om een V12 Vantage een (donkere) matte kleur te laten wrappen? er zijn weinig foto's te vinden op internet, moest iemand er een paar tegenkomen, altijd welkom ! mooi of niet ? wat denken jullie? ik geraak er zelf echt niet uit ... zou het ook doen als protectie voor de lak
Waarom je lak beschermen door er een matte wrap over te plakken? Wil je de auto in perfecte staat houden voor de volgende eigenaar? Ga je dan ook hoezen over je zetels trekken?
Waarom je lak beschermen door er een matte wrap over te plakken? Wil je de auto in perfecte staat houden voor de volgende eigenaar? Ga je dan ook hoezen over je zetels trekken?
Allez ja
in perfecte staat houden voor mezelf? als de matte hype over is binnen X jaar er terug afhalen en is dan een nieuwe ...
Je hebt ook gewoon doorzichtige folies om je lak te beschermen(zie je vaak bij auto's die vaak op circuit rijden), maar volgens mij gaat zo'n V12V zeer vet zijn in het matzwart.
Je hebt ook gewoon doorzichtige folies om je lak te beschermen(zie je vaak bij auto's die vaak op circuit rijden), maar volgens mij gaat zo'n V12V zeer vet zijn in het matzwart.
Comment