Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waarom niet???? Ik ga meestal naar Val thorens, de wegen zijn daar geruimd, de auto wordt in de parking van het hotel gestald en de rest van de week beweeg ik mij voort op een plank
waarom niet???? Ik ga meestal naar Val thorens, de wegen zijn daar geruimd, de auto wordt in de parking van het hotel gestald en de rest van de week beweeg ik mij voort op een plank
Weer, it makes sence
Zolang de wegen geruimd zijn is er geen enkel probleem!
1: het hondje moet meekunnen
2: ze moet platkunnen om een snowboard in te leggen
3: ik ben regelmatig bob en dan rij ik het liefst met mijn eigen wagen en neem ik volk mee
no offence taken
Welke hondje?
of ben je weer bezig met kinky-spelletjes
srry maar "loven" jullie deze ook Aston Martin Lovers????
op vorige pagina hebk dit gepost, maar nu die in de engine room te hebben gezien...kvind echt wel een beest! Hij valt wel goed mee in het echt!!! Echt een beest
op vorige pagina hebk dit gepost, maar nu die in de engine room te hebben gezien...kvind echt wel een beest! Hij valt wel goed mee in het echt!!! Echt een beest
Die van in de engine room was toch iets nieuwer, met de verwarmde koplampen
Hij bedoelt de laatste versie van de V8 Vantage die zijn lopbaan afsloot met die lekkere LeMans serie.
Niet enkel de Le Mans versie had zo van die 'draden' lopen in het glas van z'n koplampen. Degene die in de Engine Room stond, en waar Xius op doelde, was trouwens een 'gewone' V600 en geen Le Mans
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment