Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
    heeft er iemand foto's van de v8 vantage schuin vanvoor?(liefst wallpapers)
    ik zou hem namenlijk graag shoppen!

asteblief

bron: supercarsite.net

Comment

• Ik had derstrax een zalige foto gevonden van een aston martin (db9 of vanquish) 's nachts en derachter was een muur en stond er een tekst op, heeft iemand die foto???
      Ik had die foto gezien op het e46 forum!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
        mogen we reageren?

Oké, het is verboden hier reklame te maken, voor betalende dientsen (ook andere zaken trouwens)
        Gelukkig mag je veel fouten maken in 1 zin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG

asteblief

bron: supercarsite.net
          thx zal zien of ik er wat mee kan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
            thx zal zien of ik er wat mee kan doen

FOK!!

de moooooooiste auto van de heeeeeeele wereld!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53

FOK!!

de moooooooiste auto van de heeeeeeele wereld!!!
              zal ook in need for speed most wanted zitten!!!!!!!!!!

Comment

• mooi !

Comment

• *kots*

Een gele Aston..

Comment

• Geel?

Oorspronkelijk geplaatst door simon
                    *kots*

Een gele Aston..
                    Kan naar mijn mening ook niet!

Wel een Lamborghini of ferrari!
                    Vreemd he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                      Kan naar mijn mening ook niet!

Wel een Lamborghini of ferrari!
                      Vreemd he?
                      Het verschil tussen klasse en hoog schreeuwgehalte zeker

Comment

• Klasse Vanquish

Filmpje --> http://www.wunscholdtimer.de/uploads...ish_fertig.wmv

Comment

• Gaan ze van de AMV8 een cabrio versie maken?

Juist toen ik van mijn kot naar huis reed zag ik er volgens mij één rijden... een zilvere vol met de typische zwarte kronkelende stickers, ge weet wel

Het was ter hoogte van de auto-afbraak in Hechtel, bij de Colruyt, mensen van de streek weten dat wel.
                          Ik was eigenlijk naar een BMW '8 aan het kijken die daar bij die afbraak stond en toen zag ik hem dus nog net langs komen, in de "achteruitkijkspiegel" zag ik dat het dag gans zwart was en er zat precies een plastieken ruitje in vanachter.
                          Het kan dus goed dat hij van het testcircuit kwam in Lommel...

Comment

• Aston Martin is aan het testen met lichtgewicht modellen voor van de V8 Vantage en de DB9. Voor het volgende jaar staat er bovendien een tweede variant van de V8 Vantage op het programma.

In de Britse pers wordt melding gemaakt van een Aston Martin V8 Vantage RS. Deze auto is zo´n 150 kilo lichter dan de standaard V8 Vantage die 1.420 kilo weegt. Aston Martin wil met deze auto de concurrentie aangaan met de Porsche 911 GT3 en de Ferrari F430 Challenge.
                            Aston bereikt de gewichtsbesparing door het toepassen van composiet carrosseriedelen, een koolstofvezel dak en een gestript interieur waarbij de standaard zetels wijken ten gunste van racekuipjes. Tot slot wordt ook de motor aangepakt: de standaard 380 pk uit de 4,3-liter V8 wordt opgevoerd tot 420 pk. Volgens de bronnen zal de Aston Martin RS in 4,5 seconden van 0 naar 100 sprinten en de topsnelheid ligt bij 305 km/u. De lichtgewicht Vantage verschijnt in de loop van 2007. Voor 2006 heeft Aston Martin een Volante-versie van het nieuwe kleine model op stapel staan.
                            Aston Martin is ook bezig om van de DB9 een lichtgewicht versie te ontwikkelen. Voor het uiterlijk gebruiken de Britten de DBRS9 raceauto als inspiratie. Voor dit dieet geldt hetzelfde recept als bij de V8 Vantage: verschillende carrosseriedelen worden gemaakt van composiet en er worden kuipstoelen gemonteerd. Ook de achterbank zal de afslankkuur niet overleven. De producent hoopt op een gewichtsbesparing van 250 kilo.
                            De motor wordt aangepast door Aston Martin Racing. De 6,0-liter V12 krijgt 550 pk; 100 pk méér dan de standaard DB9. De lichtgewicht DB9 zal in zo´n 4 seconden van 0 naar 100 sprinten en de topsnelheid ligt bij 320 km/u.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Dat ze hem aub niet "RS" gaan noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                Gaan ze van de AMV8 een cabrio versie maken?

Juist toen ik van mijn kot naar huis reed zag ik er volgens mij één rijden... een zilvere vol met de typische zwarte kronkelende stickers, ge weet wel

Het was ter hoogte van de auto-afbraak in Hechtel, bij de Colruyt, mensen van de streek weten dat wel.
                                Ik was eigenlijk naar een BMW '8 aan het kijken die daar bij die afbraak stond en toen zag ik hem dus nog net langs komen, in de "achteruitkijkspiegel" zag ik dat het dag gans zwart was en er zat precies een plastieken ruitje in vanachter.
                                Het kan dus goed dat hij van het testcircuit kwam in Lommel...
                                Wordt in Genève gepresenteerd
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Babystoeltje in koetswerkkleur op het dak, van een handige optie gesproken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                                        Babystoeltje in koetswerkkleur op het dak, van een handige optie gesproken

das voor mensen met ne lastige kleinen

Comment

• ik weet niet of dit echt is of een shop maar toch het mag er zijn en het mag komen!!!!

Comment

Working...
                                          X