Slippen doet hij zeker niet. Vooral schokkerig en je moet heel gecontroleerd gas geven als je hem in achteruit zet of bij kleine snelheden manoeuvreert.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Het schakelgedrag van de versnellingsbak wordt mee aangepast naar gelang de koppeling verslijt. Zo zal de versnellingsbak langer optimaal blijven schakelen en koppelen. Deze parameter is mee opgeslagen in de stuurdoos van de versnellingsbak en kan dus uitgelezen worden wanneer de wagen binnen is voor onderhoud.
Verzonden met behulp van Tapatalk
Comment
-
Comment
-
-
At the Concorso d'Eleganza Villa D'Este concours 2013.
The Persuaders! Aston Martin DBS (from a photo shoot for Octane magazine, May 2013).
Photo copyright © Martyn Goddard (www.martyngoddard.com) and OCTANE Magazine - All rights reserved.
Comment
-
Kans zit erin dat we volgend jaar onze koppeling vd vantage gaan vervangen (auto zal dan 40.000km hebben). Alternatieve producenten bieden naar het schijnt lichtere en stevigere koppelingen aan voor de vantage die het langer zouden uithouden. Nu vroeg ik mij af als aston martin zelf ondertussen al geen betere versies ontwikkelt heeft sinds de introductie vd facelift van de vantage (200? Of zal dit identiek dezelfde koppeling zijn die men dan installeert?
Comment
-
In de V8 Vantage S hebben ze een nieuwe versie van de sportshift gestoken, deze zou beter zijn dan de eerste versie.
V8 Vantage S mates this added potency to an all-new seven-speed ‘Sportshift II’ paddle-operated transmission. Fitted as standard and featuring closer gear ratios and a shorter final-drive ratio, this gives the Vantage S exceptional in-gear acceleration. The inherent benefits of a single clutch system reduces complexity and significant weight over a dual clutch solution. Sportshift™ II allows the driver to take an increased level of control, modulating the throttle pedal to achieve the desired type of gear change.
De V12 Vantage komt met een sportshift 3 maar ik heb geen flauw idee of dat in een V8 Vantage past.
Ik vermoed van wel maar dat kan je beter aan de dealer vragen of iemand hier die er meer over weet dan ik.
Personally, I don’t mind. I wasn’t a big fan of the SportShift I box in the V8 Vantage, but I really like the SportShift II transmission of the Vantage S. This being the SportShift III, it can only get better (Aston says they introduced new heat-sensing technology which automatically re-trains the box as the temperature rises).
Comment
-
Gisteren stuk of 5 Vantages zien rijden op de Nurburgring. Ene was echt serieus luid, echt absurd hard. Geen idee als het de V8 of V12 was.. Daarna kwam ik terug in mn dorp waar NOOIT of te nooit iets te beleven valt en ja wat kom ik tegen? Een V8 vantage natuurlijk Een van de beste sounds ooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenKans zit erin dat we volgend jaar onze koppeling vd vantage gaan vervangen (auto zal dan 40.000km hebben). Alternatieve producenten bieden naar het schijnt lichtere en stevigere koppelingen aan voor de vantage die het langer zouden uithouden. Nu vroeg ik mij af als aston martin zelf ondertussen al geen betere versies ontwikkelt heeft sinds de introductie vd facelift van de vantage (200? Of zal dit identiek dezelfde koppeling zijn die men dan installeert?
- contact opzetten
- in neutraal zetten
- airco uitzetten
- voet op rem (en houden)
- starten
- even wachten tot ge een klik hoort
Dit zou de koppeling dan afstellen.
Comment
-
Ja deze werkwijze kende ik al.
Eergisteren is hij binnen geweest voor onderhoud en ze hebben de koppeling nagekeken. Deze zou net over de helft zijn van slijtage en dus belange nog niet versleten of we zouden nog niks mogen ondervinden.
Het feit dat hij af en toe "stinkt" schijnt normaal te zijn. We moeten ons momenteel nog geen zorgen maken dus. Voor de rest was er terug niks aan, buiten remblokjes vervangen.
Comment
Comment