Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Vanwaar kwam die flying AM?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
        Vanwaar kwam die flying AM?
        De grond.

Was ergens in Amerika, had bocht gemist, heeft 70m in de lucht gehangen ofzo en is dan neergekomen in grintbak.

Comment

• Wanneer we de geschiedenisboeken in duiken, zullen we aan het begin van de vorige eeuw de Wright Brothers tegen komen. Deze heren zetten op 17 december 1903 het eerste record voor een gemotoriseerde vlucht die 12 seconden duurde en waarbij een afstand van 36,5 meter werd afgelegd. Dat record is natuurlijk al ontelbaar malen gebroken, […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
            Gestoord!

Comment

• er is toch een automaat te krijgen in de v8 Vantage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                De grond.

Was ergens in Amerika, had bocht gemist, heeft 70m in de lucht gehangen ofzo en is dan neergekomen in grintbak.
                43M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                  Nee, hij is al zeker verkrijgbaar met een manuele versnellingsbak. Maar ik vind nergens of hij ook in automaat verkrijgbaar is.
                  @pablo
                  misschien ff zoeken of naar een AM-forum gaan als dat bestaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                    @pablo
                    misschien ff zoeken of naar een AM-forum gaan als dat bestaat
                    Kan toch niet dat niemand dat hier weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                      er is toch een automaat te krijgen in de v8 Vantage?
                      Nope, enkel handgeschakeld (voorlopig toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                        Nope, enkel handgeschakeld (voorlopig toch)
                        thx! pfff vind ik maar belachelijk...Ik den dat er veel mensen op die automaat zitten te wachten (met lepeltjes functie natuurlijk).

Comment

thx! pfff vind ik maar belachelijk...Ik den dat er veel mensen op die automaat zitten te wachten (met lepeltjes functie natuurlijk).
                          handgeschakeld is toch nog steeds 'the real thing' vind ik

Comment

handgeschakeld is toch nog steeds 'the real thing' vind ik
                            Idd, zo een tiptronic of automaat in zoiets is gwn belachelijk...
                            Sportwagen=handgeschakeld.
                            een Porsche tiptronic rijdt ook zo passief vind ik...

Comment

Idd, zo een tiptronic of automaat in zoiets is gwn belachelijk...
                              Sportwagen=handgeschakeld.
                              een Porsche tiptronic rijdt ook zo passief vind ik...
                              zo'n gerobotiseerde bak à la F1A van Ferrari of SMG van BMW is toch ook knap

Comment

zo'n gerobotiseerde bak à la F1A van Ferrari of SMG van BMW is toch ook knap
                                Kheb spijtig genoeg nog niet met een handgeschakelde Ferrari gereden. Maar kan me wel voorstellen dat F1 in de Modena beter was, heb je constant 2 handen aan je stuur dat was nodig als je doorsleurde...

Comment

De grond.

Filmpje:

The 009 Aston Martin ALMS flying 142 feet during a practice lap at Mid-Ohio Raceway. I didn't rip this video, I just mirrored it here on YouTube.More details...
                                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                    crazy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                                      crazy!
                                      idd toch nog niet zo gek als een filmpje van een Mercedes clk dtm (de oude raceversie) die gaat nog hoger en maakt een paar flips... staat ergens bij knappe filmpjes denk ik.

Comment

idd toch nog niet zo gek als een filmpje van een Mercedes clk dtm (de oude raceversie) die gaat nog hoger en maakt een paar flips... staat ergens bij knappe filmpjes denk ik.
                                        CLK-GTR LM

24h van Le Mans ( ik dacht 1999)

Comment

• Die mercedes: klik
                                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Working...
                                          X