Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kheb spijtig genoeg nog niet met een handgeschakelde Ferrari gereden. Maar kan me wel voorstellen dat F1 in de Modena beter was, heb je constant 2 handen aan je stuur dat was nodig als je doorsleurde...
In de 360 niet, daar zou de versnellingsbak nog wel een klein momentje durven wachten om een versnelling hoger te gaan. In de F430 daarintegen... Qua snelheid kan je dat manueel niet meer halen, maar persoonlijk vind ik dat het minder charme heeft. Die typische *klik* als ge met de pook door de versnelling gaat is echt zo prachtig en verslaven
Tot zover mijn ode voor Ferrari en de handmatige versnellingsbak
Is er enkele uren later niet hetzelfde voorgevallen met een tweede Mercedes? dit was tevens de laatste gebeuretenis uit de Le Mans carrière van Mercedes.
Dir rijdt dit weekend toertjes in Monaco. Webber dacht ik.
Was idd Webber?Ging in dat weekend 2 keer over kop, en een ander maakte ook een kleine vlucht.Gelukkig telkens zonder ernstige verwondingen voor beide piloten.
De Vantage is een prachtige auto, enkel die velgen doen hem geen deugd naar mijn mening.
Kahn design heeft daar een prachtig alternatief voor!
Check this out
Comment