Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn eigen eens quoten uit het oldtimer topic

Comment

• Comment

• Knappe DB mkIII !!!

Een of ander event?
        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          *krijgt spontaan een grote smile op zijn gezicht*

Wat is me dat toch een geile bak! velgen zijn prachtig
          Alleen spijtig dat die versnellingsbak op niks trekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt

Knappe DB mkIII !!!

Een of ander event?
            tourrit/rally

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
              Alleen spijtig dat die versnellingsbak op niks trekt.
              Dat heeft elke wagen

Comment

• Ik heb gistere ontdekt dat de AM DB7 een V6 van jaguar had, zoiets vind ik eigenlijk niet kunnen in zo'n wagen. Maar op het internet vind ik er niet veel over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                  Ik heb gistere ontdekt dat de AM DB7 een V6 van jaguar had, zoiets vind ik eigenlijk niet kunnen in zo'n wagen. Maar op het internet vind ik er niet veel over.
                  De eerste versies hadden idd een Jaguar V6. Ik begrijp niet waarom dat niet zou kunnen? Jaguar was toen ook nog een gerespecteerd premium-merk hoor

Maar de Vantages hebben V12's erin liggen, en vanaf toen zijn de DB7's leuk geworden. (zo een V6 was veel te traag)

Comment

De eerste versies hadden idd een Jaguar V6. Ik begrijp niet waarom dat niet zou kunnen? Jaguar was toen ook nog een gerespecteerd premium-merk hoor
                    Dat was geen V6, maar een 6-in-lijn
                    Ie had trouwens een compressor en een vermogen van 335 pk. Toch niet slecht, want het ding ging toch ook in 5.7 naar 100.
                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Dat was geen V6, maar een 6-in-lijn
                      Ie had trouwens een compressor en een vermogen van 335 pk. Toch niet slecht, want het ding ging toch ook in 5.7 naar 100.

Ik heb hier een boekje liggen waar volgens mij instaat dat de Jaguar sneller was...

Comment

• Welke Jag?

Comment

Welke Jag?
                          De XK zal dat zijn zeker... die een paar maanden of een jaar later uit is gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                            Ik heb gistere ontdekt dat de AM DB7 een V6 van jaguar had, zoiets vind ik eigenlijk niet kunnen in zo'n wagen. Maar op het internet vind ik er niet veel over.
                            Wat maakt dat nu uit? Een Jag XJ220 had ook een V6 (weliswaar met 2 turbo's) en die is toch ook niet echt traag te noemen

Comment

De XK zal dat zijn zeker... die een paar maanden of een jaar later uit is gekomen.
                              XKR is idd sneller dan een DB7, maar dat is dan ook een V8 met compressor en bijhorende paarden.

Comment

• EDit: wrong topic

Comment

• Zagato zeker....

Comment

Zagato zeker....
                                    Nope Jag XK180. Ik was abuus met al die jaguars hier.

Comment

• Dat is dan wel eerder iets voor het Jag-lovers topic.

Maar dat was idd een superlekkere bak, zeker met de 20" Detroit velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                        Nope Jag XK180. Ik was abuus met al die jaguars hier.

Ik had nog ne second gedacht dat het een jag was, maar hij had precies wings vooraan als logo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                          Wat maakt dat nu uit? Een Jag XJ220 had ook een V6 (weliswaar met 2 turbo's) en die is toch ook niet echt traag te noemen
                                          348 km/u zonder katalisator.De DB7 was ook oorspronkelijk als opvolger van de Jaguar XJS, maar hij werd de DB7 om Aston Martin van de ondergang te redden.

Comment

Working...
                                          X