Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimoIk heb gistere ontdekt dat de AM DB7 een V6 van jaguar had, zoiets vind ik eigenlijk niet kunnen in zo'n wagen. Maar op het internet vind ik er niet veel over.
Maar de Vantages hebben V12's erin liggen, en vanaf toen zijn de DB7's leuk geworden. (zo een V6 was veel te traag)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDe eerste versies hadden idd een Jaguar V6. Ik begrijp niet waarom dat niet zou kunnen? Jaguar was toen ook nog een gerespecteerd premium-merk hoor
Ie had trouwens een compressor en een vermogen van 335 pk. Toch niet slecht, want het ding ging toch ook in 5.7 naar 100.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtDat was geen V6, maar een 6-in-lijn
Ie had trouwens een compressor en een vermogen van 335 pk. Toch niet slecht, want het ding ging toch ook in 5.7 naar 100.
Ik heb hier een boekje liggen waar volgens mij instaat dat de Jaguar sneller was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimoIk heb gistere ontdekt dat de AM DB7 een V6 van jaguar had, zoiets vind ik eigenlijk niet kunnen in zo'n wagen. Maar op het internet vind ik er niet veel over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDe XK zal dat zijn zeker... die een paar maanden of een jaar later uit is gekomen.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430Wat maakt dat nu uit? Een Jag XJ220 had ook een V6 (weliswaar met 2 turbo's) en die is toch ook niet echt traag te noemen
Comment
Comment