Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Aston Martin is toch iets apart hoor
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Formidabele kleur, het staat hem schitterend.

Comment

• Comment

• Comment

• DB4:

Comment

• Op z'n minst speciaal !

Comment

• die kar ruled toch wel
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Schitterende koetswerkkleur, maar dat interieur! Volledig rood moet dat zijn.

De kleur van jouw lippen ...

Comment

• Ik vind het knap dat interieur!
                      nls2000

Comment

• Leuke nummerplaat.

Comment

• vraagje:

zouden jullie je DB7 inruilen voor een nieuwe XK, omdat deze (volgens die persoon )mooier is en minder verbruikt?

Want dit had de verkoper bij de jaguar dealer in Schoten (dicht bij die bmw garage ) verteld over z'n vriend. Deze vriend had ook een XJ diesel gekocht omdat zijn A8 te veel verbruikte.

Comment

• Ik zou nooit een DB7 inruilen voor een Jaguar XK (en zéker niet de nieuwe ), maar aangezien het verbruik belanrijker is dan de looks voor die vent: ja !

Comment

• Ik zou de db7 houden, is serieus wat anders dan een xk, ik ben al meegeweest met een db7 vantage en ik was serieus onder de indruk... Veel meer power, knapper geluid, exclusiever...wat een domme reden voor het verbruik, koop dan ineens een diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door www.autoweek.nl
                                Ford wil Aston Martin ook kwijt

Ford heeft eerder te kennen gegeven af te willen van Jaguar. Land Rover kan bij die koop worden inbegrepen. Nu heeft Bill Ford ook gezegd dat Aston Martin weg mag.

De Ford Motor Corporation ‘kijkt wat de strategische opties zijn voor Aston Martin’. Dat hebben de Amerikanen vandaag bekendgemaakt. Het geplaagde autoconcern hoopt met een gedeeltelijke of gehele verkoop van Aston Martin het kapitaal te vergroten en de waarde van het merk te verhogen.
                                Over de andere merken binnen de Premier Automotive Group is volgens directeur Bill Ford nog geen beslissing genomen. Naast Aston Martin, Land Rover en Jaguar zit ook nog Volvo in die groep.
                                Ford heeft sinds 1987 75 procent van de aandelen in Aston Martin in handen. In 1994 werd het merk in zijn geheel ingelijfd. Onlangs werd bekend dat het Britse merk voor het eerst in veertig jaar winst heeft geboekt.
                                Ik hoop dat ze dit niet doen want volgens mij doet Aston Martin het zeer goed bij ford

Comment

• Spijtig!

Al zou ik m'n vreugde niet te buiten kunnen moest BMW dat bvb opkopen

Comment

• allow me: wtf?? aston doet het beter dan ooit tevoren en nu willen ze er vanaf... goe bezig ford

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door automagazine.be
                                      In een officieel perscommuniqué laat Ford weten dat het overweegt om Aston Martin te verkopen.

Er gaan al langer erg sterke geruchten rond in de wandelgangen dat Ford Jaguar en Land Rover zou willen verkopen, maar deze keer geeft de Amerikaanse groep voor het eerst expliciet toe dat het een dochtermerk in de etalage heeft gezet. Het communiqué meldt voorzichtig dat "het proces om de verschillende opties van Aston Martin te onderzoeken is begonnen", en betekent vooral dat Ford overweegt om het prestigieuze Britse automerk van de hand te doen. Zo argumenteert de constructeur dat "Aston Martin sterk verschilt van de andere merken van de groep door zijn aparte dealernetwerk, zijn producten en zijn lage verkoopsaantallen," maar voegt er wel aan toe dat "nog geen enkele beslissing werd genomen". Het positieve van dit nieuws is dat het weer even wat gemoedsrust brengt voor de andere Europese dochters van Ford, namelijk Jaguar, Land Rover en Volvo.

Datum : 31/08/06
                                      Sjah, het is officieel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                        Spijtig!

Al zou ik m'n vreugde niet te buiten kunnen moest BMW dat bvb opkopen
                                        liever niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                          liever niet
                                          Same here.
                                          Ik mag er niet aan denken dat men Aston Martin gaat verkrachten.

Comment

Working...
                                          X