Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
    liever niet
    ² that! met alle respect voor BMW, kvind beide merken niet samenpassen... en onder het Fordbewind gaat het erg goed met aston, ik zou liever alles houden zoals 't is

Comment

• Als ik Zetsche was, zou ik snel zijn

Comment

• ik mag er niet aan denken hoe een Aston van de hand van Bangle er uit zou zien

voor mij liever ook niet dus

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé
          ik mag er niet aan denken hoe een Aston van de hand van Bangle er uit zou zien

voor mij liever ook niet dus
          Eh, de recentste BMW's zijn niet meer van de hand van Bangle ... en het is nogal een domme -sorry, niet persoonlijk bedoeld - uitspraak om te zeggen dat Bangle-design op zich slecht is. Hoe hij 't design bij BMW ingevuld heeft kan u misschien niet aanstaan, maar esthetisch gezien zijn het geslaagde auto's die passen bij de filosofie van BMW. Met Aston kan hij perfect een zeer geslaagde Aston tekenen die geen zier "Bangle-trekjes" heeft, als je snapt wat ik bedoel.
          Anders gezegd: Pininfarina tekent prachtige dingen, maar 't is niet omdat de Hyundai Matrix door Pininfarina getekend wordt, dat 't een prachtig ding is.
          De Silva z'n design bij Seat staat mij helemaal niet aan, maar bij Alfa is 't fantastisch.

1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De aston martin DBR9 on track:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mooiste racewagen in jaren vind ik.
                Carbon wordt hier verheven tot pure kunst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                  Mooiste racewagen in jaren vind ik.
                  Carbon wordt hier verheven tot pure kunst.
                  Wij delen dezelfde mening

Comment

• Bloedgeil

Een nieuwe achtergrond en voor één keer geen Subaru, dat zegt veel

Comment

• Comment

• vorige vrijdag in Aalst mijn eerste Vantage in het wild gezien, kadee was serieus aan het revven en ik reed toevallig met het dakje open

weer een plek bij op mijne zetel

Comment

• Aston Martin-directeur Ulrich Bez denkt dat Ford het merk nog dit jaar verkoopt. Bez zet alles in stelling om het merk zelf over te nemen.

Ulrich Bez zegt in een interview met de Frankfurter Allgemeine Zeitung dat hij verwacht dat Aston Martin nog dit jaar los komt van Ford. Het is niet ondenkbaar dat Ford een minderheidsaandeel houdt van tien procent. Aston Martin mag voor een miljard dollar naar een nieuwe eigenaar.
                          Directeur Ulrich Bez, die nu op de loonlijst van Ford staat, heeft al aangegeven zelf met Aston Martin verder te willen. Daarvoor heeft hij naar eigen zeggen de financiering rond. Ook de investeringsmaatschappij rond ex-Ford-directeur Jacques Nasser wordt genoemd als overnamekandidaat. Het is niet duidelijk of Bez en Nasser samen werken aan de overname.

www.autoweek.nl

Comment

• men nieuwe achtergrond...

Comment

• De DB9 is ZOOO knap:

Comment

• Comment

• Comment

• En hier, het nut van u auto door een kenner te laten wassen / polieren / waxen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni

DB9 & Vantage?

Comment

• Yep .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                                          En hier, het nut van u auto door een kenner te laten wassen / polieren / waxen

Comment

Working...
                                          X