Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Dat geluiiiiiiiidd

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Ik weet niet of het hier al ergens staat, maar er is een nieuwe versie van de Vanquish S op komst

Aston Martin Vanquish S Ultimate Edition

Belangrijkste nieuwigheid: Manuele versnellingsbak!!!!!
        optie van 14.000 pond

Limited edition als ik me niet vergis

Ik verwacht dus binnen dit en 2 jaar een opvolger...

ff wat meer info zoeken
        Alle niet nu al. Ik was net beginnen sparen ... verdoeme toch he.

Trouwens, heeel erg knappe velgen op die zwarte daar in de showroom.

Als ik 3 auto's mocht kiezen, ik denk dat er sowieso een Vanquish zou bijzitten.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
          Olivier, I love you! Meer van dat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Olivier, I love you! Meer van dat!
            In Oxford (Engeland) zie je meer Aston Martins dan Fords.

Heb alleen geen foto's genomen. Ben altijd te laat of gewoon aan de grond genageld als ze passeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
              In Oxford (Engeland) zie je meer Aston Martins dan Fords.

Heb alleen geen foto's genomen. Ben altijd te laat of gewoon aan de grond genageld als ze passeren.
              Serieus? Ma jong, i don't love you anymore, meer pics!

Comment

• Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• DBS, is dat eigenlijk een productiemodel of concept ?
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      DBS, is dat eigenlijk een productiemodel of concept ?
                      productiemodel
                      eventjes artikel opzoeken
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• het heeft dus niet met de DBS te maken,wel op basis van...

Aston Martin wil met de komende DBX mikken op klanten die nu al een Bugatti Veyron of een Mercedes-Benz SLR in hun garage hebben staan. Offciële cijfers voor de DBX zijn nog niet vrijgegeven, maar collega’s van ons Britse zusterblad AutoExpress houden het op een de 6,0-liter V12 die we kennen uit de DB9 die is opgevoerd tot 700 pk. De Engelsen denken aan een topsnelheid van zo’n 330 km/u.
                        De ontwerpers van de nieuwe DBX laten zich inspireren door de Aston Martin Vantage Zagato uit 1986. Dat betekent dat de DB als basis wordt gebruikt, maar dat de uiteindelijk auto een wat meer gedrongen en krachtiger uiterlijk krijgt. Veel van de techniek wordt gedeeld met de komende DBS, een snellere variant van de DB9 die voor het komende jaar op stapel staat.
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                          DBS, is dat eigenlijk een productiemodel of concept ?
                          De DBRS9, dat wordt de DBS van James Bond voor op de weg. Ga maar kijken bij scoops

Comment

• Comment

• Lekker hoor, zo'n Mansory. In Essen heb ik ze zien staan (ook de bentleys) en ze zijn echt prachtig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                overdreven lekkerheid!

Comment

• Ik snap niet waarom alle tweedehands Aston Martins grijs of zwart zijn. Heel af en toe vind je eens een groene. De V8 Vantage die op het salon stond in het donkerblauw was onovertreffelijk.
                                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                    Ik snap niet waarom alle tweedehands Aston Martins grijs of zwart zijn. Heel af en toe vind je eens een groene. De V8 Vantage die op het salon stond in het donkerblauw was onovertreffelijk.
                                    Volgens ik eens gehoord heb heeft aston martin een bedrijfspolicy die ze verplicht van enkel grijze en zwarte modellen in de showroom te zetten. Misschien daarom dat er automatisch meer modellen zo verkocht worden

Volgens mij vertelde Alex dat eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                      Dat oranje randje rond de grill vind ik wel cool. Het geluid is ook beestig maar toch een Ferrari V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Volgens ik eens gehoord heb heeft aston martin een bedrijfspolicy die ze verplicht van enkel grijze en zwarte modellen in de showroom te zetten. Misschien daarom dat er automatisch meer modellen zo verkocht worden

Volgens mij vertelde Alex dat eens.
                                        Inderdaad, klopt volledig.

Comment

Working...
                                        X