Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk weet niet of het hier al ergens staat, maar er is een nieuwe versie van de Vanquish S op komst
Aston Martin Vanquish S Ultimate Edition
Belangrijkste nieuwigheid: Manuele versnellingsbak!!!!!
optie van 14.000 pond
Limited edition als ik me niet vergis
Ik verwacht dus binnen dit en 2 jaar een opvolger...
ff wat meer info zoeken
Trouwens, heeel erg knappe velgen op die zwarte daar in de showroom.
Als ik 3 auto's mocht kiezen, ik denk dat er sowieso een Vanquish zou bijzitten.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOlivier, I love you! Meer van dat!
Heb alleen geen foto's genomen. Ben altijd te laat of gewoon aan de grond genageld als ze passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIn Oxford (Engeland) zie je meer Aston Martins dan Fords.
Heb alleen geen foto's genomen. Ben altijd te laat of gewoon aan de grond genageld als ze passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenDBS, is dat eigenlijk een productiemodel of concept ?
eventjes artikel opzoeken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
het heeft dus niet met de DBS te maken,wel op basis van...
Aston Martin wil met de komende DBX mikken op klanten die nu al een Bugatti Veyron of een Mercedes-Benz SLR in hun garage hebben staan. Offciële cijfers voor de DBX zijn nog niet vrijgegeven, maar collega’s van ons Britse zusterblad AutoExpress houden het op een de 6,0-liter V12 die we kennen uit de DB9 die is opgevoerd tot 700 pk. De Engelsen denken aan een topsnelheid van zo’n 330 km/u.
De ontwerpers van de nieuwe DBX laten zich inspireren door de Aston Martin Vantage Zagato uit 1986. Dat betekent dat de DB als basis wordt gebruikt, maar dat de uiteindelijk auto een wat meer gedrongen en krachtiger uiterlijk krijgt. Veel van de techniek wordt gedeeld met de komende DBS, een snellere variant van de DB9 die voor het komende jaar op stapel staat.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenDBS, is dat eigenlijk een productiemodel of concept ?
Comment
-
-
Ik snap niet waarom alle tweedehands Aston Martins grijs of zwart zijn. Heel af en toe vind je eens een groene. De V8 Vantage die op het salon stond in het donkerblauw was onovertreffelijk.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIk snap niet waarom alle tweedehands Aston Martins grijs of zwart zijn. Heel af en toe vind je eens een groene. De V8 Vantage die op het salon stond in het donkerblauw was onovertreffelijk.
Volgens mij vertelde Alex dat eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVolgens ik eens gehoord heb heeft aston martin een bedrijfspolicy die ze verplicht van enkel grijze en zwarte modellen in de showroom te zetten. Misschien daarom dat er automatisch meer modellen zo verkocht worden
Volgens mij vertelde Alex dat eens.
Comment
Comment