Dat kleurtje + prodrive pakketje en ik laat er een C2S voor links liggen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Jezus, het geluid de eerste 20 seconden van dit filmpje, alsjeblieft, open je boxen...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat kleurtje + prodrive pakketje en ik laat er een C2S voor links liggen...
Idd schitterend kleur, maar de velgen mogen niet in het zwart. Te goedkoop en steken af met het chrome, ofwel het chrome vervangen door hoogglans.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWat houdt dat paket in?
Idd schitterend kleur, maar de velgen mogen niet in het zwart. Te goedkoop en steken af met het chrome, ofwel het chrome vervangen door hoogglans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWat houdt dat paket in?
-Minder restrictieve uitlaat (NOG minder)
-Bilstein/Eibach regelbare ophanging
-Klein Aero pakje (carbon lipje vooraan en achteraan)
-19" Prodrive gesmede velgen
Allemaal mods dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten-De motor wordt opgekieteld tot 425pk en 440Nm
-Minder restrictieve uitlaat (NOG minder)
-Bilstein/Eibach regelbare ophanging
-Klein Aero pakje (carbon lipje vooraan en achteraan)
-19" Prodrive gesmede velgen
Allemaal mods dus
Heb je er een foto van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen schitterende roadtest omwille van z'n eenvoudigheid...
Prodrive V8 Vantage...
Zo moet een roadtest zijn. Dat we verdorie ongestoord die sound kunnen beluisteren
Ben niet overtuigd van die prodrive-pakket-velgjes, maar voor de rest:
Edit: En o ja: Wales
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenzalig!
Heb je er een foto van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
-
Die 'Winding Road' tests waarvan sprake op het eind van dat filmpje zijn veel te zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenMerci, prachtig filmpje. Maar voor die prijs heb je ook een witte GT3, en kies dan maar eens....
En geef toe, zo'n mooie wagen, die dan nog eens ZO goed klinkt en dankzij dat pakket eindelijk ook de grunt to match heeft....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen schitterende roadtest omwille van z'n eenvoudigheid...
Prodrive V8 Vantage...
Ik had nog nooit van dit pack gehoord blijkbaar wel de moeite ..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik zou die kleppen toch niet verwijderen
Ik stel me bij zo een mooie auto nog altijd iets statigs voor, en daarbij hoort toch enige discretie, tenzij je t natuurlijk echt gaat uitlokken in toeren, zoals hij standaard dat kan.
Maar zonder kleppen: nee danku, tis me iets te luid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk zou die kleppen toch niet verwijderen
Ik stel me bij zo een mooie auto nog altijd iets statigs voor, en daarbij hoort toch enige discretie, tenzij je t natuurlijk echt gaat uitlokken in toeren, zoals hij standaard dat kan.
Maar zonder kleppen: nee danku, tis me iets te luid.
^^in de veronderstelling dat ik ooit één zou hebben
Comment
Comment