Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Aston Martin schiet elk jaar nieuwe foto's van de DB9. De DB9 is weer prachtig op de gevoelige plaat vastgelegd bij de meest wonderschone plekken die op de aarde zijn te vinden. Het Britse merk heeft natuurlijk pas de 517 pk sterke DBS gelanceerd, maar dat wil niet zeggen dat we deze gentleman-racer moeten vergeten. De DB9 is alweer sinds 2004 op de markt, wat dus wil zeggen dat de Brit al ruim vier jaar in de showroom staat.
Net zoals de DBS heeft de DB9 een V12 motor aan boord met een inhoud van 5.9 liter. Voorheen had de DB9 450 pk aan boord, maar dat is dit jaar veranderd. Het vermogen is namelijk verhoogd naar 470 pk. Het koppel is met 30 Nm gestegen en komt uit bij 600 Nm dat beschikbaar is bij 5000 toeren per minuut. Hierdoor bereikt de Engelsman met de handgeschakelde versnellingsbak in slechts 4.6 seconden de honderd km/u. Uiteindelijk brengt de coupé je naar 306 km/u.
Veel plezier met de nieuwe achtergrondjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenGeel is echt lelijk op een db9
Comment
-
En nog een kleine opsomming wat het verschil is met de gewone vantage
Key specifications of the N24 are
Engine modified to enhance throttle response and performance; including lightning and balancing of the crankshaft, conrods and pistons
Cylinder heads re-profiled to optimise compression ratio and gas flow
Engine management system calibrated for race use.
Free flow exhaust system and catalysts plus improved air filters and secondary air injection
Power output of 410bhp (305KW) at 7500rpm
6-speed manual transmission with Valeo twin plate cerametalic racing clutch and lightweight flywheel
Facia moulding re-trimmed in Alcantara.
Console and door casings replaced by lightweight mouldings
Full high strength steel roll cage
Recaro Pole Position competition shell drivers seat
Passenger seat with safety harness is an optional extra
A suede-trimmed steering wheel with a quick release mechanism
Schroth six-point safety harness with a push button release.
Lifeline Zero 360 gas extinguisher system.
Underframe and body discreetly modified to save weight
Tapping plates to accommodate the use of pneumatic jacks
Motor sport towing eyes attached to the chassis.
Side and rear windows in clear polycarbonate - sliding opening on the driver's side
Quick release bonnet and tail latches
Larger diameter front and rear anti-roll bars
Adjustable ride height aluminium dampers
Single rate flat ground springs with separate helper springs
Modified front subframe with extra camber and castor
Speedline cast magnesium front and rear wheels with high performance Yokohama AO48 tyres
Brakes uprated with Pagid RS 29 race pads
Dynamic stability control, traction control, ABS and electronic brakeforce distribution carried over from the standard car
Modified sill panels with carbonfibre inserts. Grille with less horizontal slats, lightened wing vent brightwork.
Comment
-
Fak
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
Toch een mooie wagen ze die nieuwe DBS. Maar, je moet is letten op de grill vanvoor, toch een zware afwerkingsflater...
p.s Men pa staat ook mee op de foto, rechts vanboven met zijn zonnebrilleke,hij werkt voor aston martin belgium
Comment
Comment