Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de DBS is één van de enigste wagens die ik in dat ijsgrijszilver (lighthing silver)zou nemen. dan komen de witte lichtblokken minder hevig over en zie je al zijn accenten zo goed.
de DBS is één van de enigste wagens die ik in dat ijsgrijszilver (lighthing silver)zou nemen. dan komen de witte lichtblokken minder hevig over en zie je al zijn accenten zo goed.
ik ben ook niet zo een fan van die lichtblokken, steken nogal hard af, zeker als ge iets groen achtig neemt.
Lijken jullie de huidige astons "eeuwige" schoonheden te worden? de generatie DB7 vind ik nu al lelijk. In tegenstelling tot een DB5 ofzo Wat denken jullie?
ik denk da ge moet stoppen met stomme vragen te stellen, uw lijf in den auto moet sleuren, en rijden naar wommelgem.
Daar uw bestelbon ondertekenen en angstig en moedeloos worden van t wachten om dan eindelijk, na wat wel een eeuwigheid lijkt te zijn, achter het stuur kunt kruipen van uw droombolide.
Tis gelijk eddy murphy in RAW: you finally do it, and it's the best sex you EVA' had ! because you waited SO LONG for it !!!
Comment