Zo'n DB9 is zeker één van mijn favoriete wagens
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door VonBiatchWat gaat een V8 Vantage kosten ?
De DB8?
is men pa die het moest weten maar die spreekt over AMV8, das het prototype van de V8 Vantage volgens mij
komt deze zomer blijkbaar uit
quanta costa ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4Heb ooit eens ergens gelezen dat het rond de 100.000€ zou draaien, maar weet niet meer waar.
Sla me niet dood als ik er naast zit
Lijkt me nogal goedkoop. Allé, omdat ik niet helemaal zeker ben, zal ik je maar halfdood slaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4Heb ooit eens ergens gelezen dat het rond de 100.000€ zou draaien, maar weet niet meer waar.
veel duurder zullen ze dan niet moeten gaan
denk dat vriend van ons zen DB7 Vantage hiermee gaat vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatchOorspronkelijk geplaatst door WimRS4Heb ooit eens ergens gelezen dat het rond de 100.000€ zou draaien, maar weet niet meer waar.
Ik heb er zelfs ingezeten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door VonBiatchOorspronkelijk geplaatst door WimRS4Heb ooit eens ergens gelezen dat het rond de 100.000€ zou draaien, maar weet niet meer waar.
edit net opgezocht : zijn maar 112 GTA's gebouwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatchOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door VonBiatchOorspronkelijk geplaatst door WimRS4Heb ooit eens ergens gelezen dat het rond de 100.000€ zou draaien, maar weet niet meer waar.
- EDIT -
Die vriend hé. Prachtig interieur trouwens! :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door VonBiatchOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door VonBiatchOorspronkelijk geplaatst door WimRS4Heb ooit eens ergens gelezen dat het rond de 100.000€ zou draaien, maar weet niet meer waar.
- EDIT -
Die vriend hé. Prachtig interieur trouwens! :o
GT is een manuele, GTA een 5 traps automaat maar dan met minder pk's dan de GT omdat die bak het anders niet hield...
Comment
Comment