Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb ooit eens ergens gelezen dat het rond de 100.000€ zou draaien, maar weet niet meer waar.
Sla me niet dood als ik er naast zit
ja kan wel kloppen, dit zal een concurrent zijn voor de Carrera(S)
veel duurder zullen ze dan niet moeten gaan
denk dat vriend van ons zen DB7 Vantage hiermee gaat vervangen
Ik ken iemand in Keerbergen met zo'n DB7! :o
Ik heb er zelfs ingezeten!
mja de mensen van The Lake hebben eentje, en dan is der nog een dokter ook ( wel met duitse platen ) en dat is een DB7 GTA : nog nooit van gehoord maar staat er wel zo op vanachter
Heb ooit eens ergens gelezen dat het rond de 100.000€ zou draaien, maar weet niet meer waar.
mja de mensen van The Lake hebben eentje, en dan is der nog een dokter ook ( wel met duitse platen ) en dat is een DB7 GTA : nog nooit van gehoord maar staat er wel zo op vanachter
De uitbater van The Lake ken ik, en 'ie heeft samen met een vriend die DB7 gekocht. Hij woonde in nogal een grote, witte villa met een poort waar je onderdoor moest vooraleer je bij de dubbele garage aan de rechterkant kon.
De uitbater van The Lake ken ik, en 'ie heeft samen met een vriend die DB7 gekocht. Hij woonde in nogal een grote, witte villa met een poort waar je onderdoor moest vooraleer je bij de dubbele garage aan de rechterkant kon.
heb nog wat verder zitten zoeken naar verschil GT / GTA
GT is een manuele, GTA een 5 traps automaat maar dan met minder pk's dan de GT omdat die bak het anders niet hield...
Comment