Ik had hem zo ook wel eens willen zien... Veel minder Aston-achtig wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door WutputtIk veronderstel van wel, maar ik zou niet weten wat.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door WutputtIk veronderstel van wel, maar ik zou niet weten wat.
Ge moogt ni lachen met mijn schrijffgebrek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ DirkDat is een DBS V6, de V8 heeft zo geen louvres in de achterstijl
en euhm?? ferrari beersel???
een of ander on-officiele garage zekers?
Ja, kdenk dat ie onofficieel is ....
Maar heeft toch wel altijd een 5 tal ferrari's staan in zijn showroom ...
Hij verkoopt ook andere merken, aston martin, prosche enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door DJ DirkDat is een DBS V6, de V8 heeft zo geen louvres in de achterstijl
maar toch leuk om te weten, en welke wagens staan in de showroom? heb je daar ook een foto van genomen? zijn ze daar vriendelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ DirkOorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door DJ DirkDat is een DBS V6, de V8 heeft zo geen louvres in de achterstijl
maar toch leuk om te weten, en welke wagens staan in de showroom? heb je daar ook een foto van genomen? zijn ze daar vriendelijk?
kzal morgen foto'smaken en kzal die dan ook posten ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Wat ik me ook herinner is dat er op het logo van de aston David Brown stond? Is dit speciaal ?
David Brown is de persoon die na WOII Aston Martin overnam en er - voor die tijd - een hoop geld in pompte. Als eerbetoon dragen een hoop modelen sindsdien zijn initialen
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirken euhm?? ferrari beersel???
Zo'n megagrote garage is dat niet he? Zijn het trouwens geen 2ehands of nieuwe 2ehands wagens?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtOorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Wat ik me ook herinner is dat er op het logo van de aston David Brown stond? Is dit speciaal ?
David Brown is de persoon die na WOII Aston Martin overnam en er - voor die tijd - een hoop geld in pompte. Als eerbetoon dragen een hoop modelen sindsdien zijn initialen
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirken euhm?? ferrari beersel???
Zo'n megagrote garage is dat niet he? Zijn het trouwens geen 2ehands of nieuwe 2ehands wagens?
Ja, hij evrkoop vooral ferrari's van een jaar of 3, soms ook nieuwe en soms ook oude
Nee het is geen megagrote garage, maar ja, er staat wel voor veel geld ...
Comment
Comment