Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1992 Aston Martin V8 Vantage

srry maar "loven" jullie deze ook Aston Martin Lovers????

Comment

• Me love much astons, maar deze hier trekt verdomd hard op die lelijke amerikaanse oliestokers
      Deze is echt de mottigste ooit....

Al de andere modellen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
        1992 Aston Martin V8 Vantage

srry maar "loven" jullie deze ook Aston Martin Lovers????
        eerst eens goed :drinking: en dan ga ik die ook wel "loven" denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
          eerst eens goed :drinking: en dan ga ik die ook wel "loven" denk ik
          Hier heb je alvast een foto met de uitlaatpijpen..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• die doet mee in gran turismo 2, kost nogal veel geld en echt pff das zo een brok brute kracht he maar houdt geen baan he

Comment

• Zalige bak. Misschien minder elegant langs de buitekant, maar dat interieur is héél British. En wat een sound dat die wagen maakt, brrr, om kippenvel van te krijgen
              Lange tijd ook de krachtigste productiewagen geweest nadat de McLaren F1 uit productie genomen was.
              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Azo een kleine uitlaatjes.

Comment

• Is er al nieuws of prijzen over de AMV8 die dit jaar in produktie zou gaan?

Comment

• hij is voorgesteld in Geneve

104.000 euro

Comment

• vind hem eigenlijk nog goed in dit kleur

Comment

• Ik niet. Een AM moet klasse uitstralen, en dat doet hij in deze kleur niet. Dit is eerder iets voor een sjonnie die de lotto gewonnen heeft.. Doe mij maar een in British racing green

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                          Ik niet. Een AM moet klasse uitstralen, en dat doet hij in deze kleur niet. Dit is eerder iets voor een sjonnie die de lotto gewonnen heeft.. Doe mij maar een in British racing green
                          Groen is zo een kleur waar ik liever niets in wil. Tenzij wat planten in de tuin uiteraard. Groen past gewoon nergens bij. Zwart straalt toch klasse uit?
                          Nu, voor het geld dat deze wagen kost, heb ik liever een BMW M6. Verder wel een leuke wagen hoor, en zal ook erg goed rijden! Daar twijfel ik niet aan. Ik ben gewoon niet echt een Britten-lover. Never was.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                            Groen is zo een kleur waar ik liever niets in wil. Tenzij wat planten in de tuin uiteraard. Groen past gewoon nergens bij. Zwart straalt toch klasse uit?
                            Nu, voor het geld dat deze wagen kost, heb ik liever een BMW M6. Verder wel een leuke wagen hoor, en zal ook erg goed rijden! Daar twijfel ik niet aan. Ik ben gewoon niet echt een Britten-lover. Never was.

voor deze prijs neem ik ook de M6 omwille van de achterbank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                              voor deze prijs neem ik ook de M6 omwille van de achterbank
                              zeker dat je niks hebt met die achterbank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                zeker dat je niks hebt met die achterbank?

tssssss, wat denken jullie wel van mij

ik ben een respectabel getrouwd man met een kingsize bed

naast de SUV haters ben ik gewoon de tweezitterhater

Comment

Een achterbank interesseert me hoegenaamd niet. Ik heb toch geen kinderen, en als ik er ooit heb, moet er maar een tweede auto zijn met meer ruimte binnenin. Nu ja, als BMW-lover zal ik uiteindelijk toch wel mijn hele leven een achterbank in mijn wagen hebben. Een dikke Porsche of zo, zal wel te hoog gegrepen zijn. Een Z4 is een roadster, en ik heb het niet zo voor cabrio's.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik denk helemaal niets L'omski. Ik weet gewoon dat dit al de 2e keer is dat je iets beargumenteerd met 'de achterbank'

No offence at all

Comment

Ik denk helemaal niets L'omski. Ik weet gewoon dat dit al de 2e keer is dat je iets beargumenteerd met 'de achterbank'

No offence at all

een achterbank is ontzettend belangrijk voor mij

1: het hondje moet meekunnen
                                      2: ze moet platkunnen om een snowboard in te leggen
                                      3: ik ben regelmatig bob en dan rij ik het liefst met mijn eigen wagen en neem ik volk mee

no offence taken

Comment

een achterbank is ontzettend belangrijk voor mij

1: het hondje moet meekunnen
                                        2: ze moet platkunnen om een snowboard in te leggen
                                        3: ik ben regelmatig bob en dan rij ik het liefst met mijn eigen wagen en neem ik volk mee

no offence taken
                                        Ok, it makes sence

1 April vertrek ik boarden in Tignes (-Le Lac)....... 1st time.... oo oooooow

Comment

Ok, it makes sence

1 April vertrek ik boarden in Tignes (-Le Lac)....... 1st time.... oo oooooow

superskigebied, reeds vele malen geweest

maar dit is offtopic he

Comment

Working...
                                          X