Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik niet. Een AM moet klasse uitstralen, en dat doet hij in deze kleur niet. Dit is eerder iets voor een sjonnie die de lotto gewonnen heeft.. Doe mij maar een in British racing green
Ik niet. Een AM moet klasse uitstralen, en dat doet hij in deze kleur niet. Dit is eerder iets voor een sjonnie die de lotto gewonnen heeft.. Doe mij maar een in British racing green
Groen is zo een kleur waar ik liever niets in wil. Tenzij wat planten in de tuin uiteraard. Groen past gewoon nergens bij. Zwart straalt toch klasse uit?
Nu, voor het geld dat deze wagen kost, heb ik liever een BMW M6. Verder wel een leuke wagen hoor, en zal ook erg goed rijden! Daar twijfel ik niet aan. Ik ben gewoon niet echt een Britten-lover. Never was.
Groen is zo een kleur waar ik liever niets in wil. Tenzij wat planten in de tuin uiteraard. Groen past gewoon nergens bij. Zwart straalt toch klasse uit?
Nu, voor het geld dat deze wagen kost, heb ik liever een BMW M6. Verder wel een leuke wagen hoor, en zal ook erg goed rijden! Daar twijfel ik niet aan. Ik ben gewoon niet echt een Britten-lover. Never was.
voor deze prijs neem ik ook de M6 omwille van de achterbank
ik ben een respectabel getrouwd man met een kingsize bed
naast de SUV haters ben ik gewoon de tweezitterhater
Een achterbank interesseert me hoegenaamd niet. Ik heb toch geen kinderen, en als ik er ooit heb, moet er maar een tweede auto zijn met meer ruimte binnenin. Nu ja, als BMW-lover zal ik uiteindelijk toch wel mijn hele leven een achterbank in mijn wagen hebben. Een dikke Porsche of zo, zal wel te hoog gegrepen zijn. Een Z4 is een roadster, en ik heb het niet zo voor cabrio's.
Ik denk helemaal niets L'omski. Ik weet gewoon dat dit al de 2e keer is dat je iets beargumenteerd met 'de achterbank'
No offence at all
een achterbank is ontzettend belangrijk voor mij
1: het hondje moet meekunnen
2: ze moet platkunnen om een snowboard in te leggen
3: ik ben regelmatig bob en dan rij ik het liefst met mijn eigen wagen en neem ik volk mee
1: het hondje moet meekunnen
2: ze moet platkunnen om een snowboard in te leggen
3: ik ben regelmatig bob en dan rij ik het liefst met mijn eigen wagen en neem ik volk mee
no offence taken
Ok, it makes sence
1 April vertrek ik boarden in Tignes (-Le Lac)....... 1st time.... oo oooooow
Comment