Gaan skiën, en naar de bergen rijden met een M6, lijkt me sowieso niet echt ideaal. Beter een SUV dan. Een X5 naast de M6 als tweede wagen hé.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakGaan skiën, en naar de bergen rijden met een M6, lijkt me sowieso niet echt ideaal. Beter een SUV dan. Een X5 naast de M6 als tweede wagen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskiwaarom niet???? Ik ga meestal naar Val thorens, de wegen zijn daar geruimd, de auto wordt in de parking van het hotel gestald en de rest van de week beweeg ik mij voort op een plank
Zolang de wegen geruimd zijn is er geen enkel probleem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskieen achterbank is ontzettend belangrijk voor mij
1: het hondje moet meekunnen
2: ze moet platkunnen om een snowboard in te leggen
3: ik ben regelmatig bob en dan rij ik het liefst met mijn eigen wagen en neem ik volk mee
no offence taken
of ben je weer bezig met kinky-spelletjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniWelke hondje?
of ben je weer bezig met kinky-spelletjes
Comment
-
no off-topic plzPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Topic even terug in de belangstelling brengen om dubbelpost aan te tonen.Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT21992 Aston Martin V8 Vantage
srry maar "loven" jullie deze ook Aston Martin Lovers????
op vorige pagina hebk dit gepost, maar nu die in de engine room te hebben gezien...kvind echt wel een beest! Hij valt wel goed mee in het echt!!! Echt een beest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2op vorige pagina hebk dit gepost, maar nu die in de engine room te hebben gezien...kvind echt wel een beest! Hij valt wel goed mee in het echt!!! Echt een beest
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaHij bedoelt de laatste versie van de V8 Vantage die zijn lopbaan afsloot met die lekkere LeMans serie.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
Comment