Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De enigste mod die ik zou doen aan mijn V8 Vantage is het volledige Prodrive pack, omdat ik zeker ben dat Prodrive het goed doet. Volgens mij heb je dan toch wel de perfecte V8 Vantage
"Prodrive, the company runs the Aston Martin Racing team in partnership with Aston Martin, has announced a range of parts for the V8 Vantage that include increases to the power and torque of the engine as well as a new driver-adjustable suspension. There are also unique forged wheels based on the design of the DBR9's, a modified exhaust system, and a discreet aero package.
Prodrive has tuned the 4.3 litre V8 engine to raise peak power from 283 kW (380 bhp) to 317 kW (425 bhp), as well as increasing peak torque from 410 Nm (302 lbft) to 440 Nm (325 lbft). This reduces the car’s 0-100 km/h time from 5.0 secs to 4.7 secs (est) and increases the top speed by 13 km/h to 293 km/h (est). A new throttle map, combined with the increase in torque, also make the engine more responsive throughout the rev range.
Prodrive has worked with suspension specialists, Bilstein and Eibach, to develop new driver-adjustable suspension. A switch in the cockpit allows the driver to choose between normal and sports mode. The normal mode has been designed to enhance the V8 Vantage’s existing ride and handling characteristics, while the firmer sports mode delivers an even more focussed driving experience on the road or for track use.
De enigste mod die ik zou doen aan mijn V8 Vantage is het volledige Prodrive pack, omdat ik zeker ben dat Prodrive het goed doet. Volgens mij heb je dan toch wel de perfecte V8 Vantage
Eerst heb ik in de DBS gezeten, want dat is mijn ultieme droomwagen. De DBS zetels zaten echt perfect. De mix van de sportieve chique sfeer brengt je zowaar in hogere regionen.
De DBS gaat ook een automatische bak krijgen, want de wagen is te wild op vochtig wegdek.
Ik vind het interieur van de DBS veel mooier dan dat van de DB9, maar de blonde verkoopster vertelde me dat de DB9 binnenkort net hetzelfde interieur krijgt als de DBS, maar toen ik met een andere verkoper praatte, vertelde hij mij dat er maar enkele knoppen veranderen in de DB9 omdat ze niet genoeg gebruiksvriendelijk waren.
Van de Vantage zal er ook een kleine facelift komen. Hij krijgt extra optionele velgen en het N24 achtige luchtrooster. (bredere lammelen dus).
Na een eindje begonnen de verkopers het tegen elkaar uit te leggen en kwamen ze maar niet overeen wat er nu precies aan de Astons gaat veranderen, wat hoogst amusant was
Vandaag nen DB9 horen/zien optrekken terwijl ik mijnen auto aan't wassen was. Dat geluid is echt onbeschrijflijk. Ik stond aan de grond genageld, verstijfd, met een kletsnatte spons in mijn handen die mijn schoenen een douche gaven...
Comment