Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stom waar de voorste nummerplaat hangt, maar Zagato

Comment

• Mooi kleurtje voor een Volante

Comment

• Vette Vantage

Comment

• Niet zo'n erg mooie kleur imo

Comment

• Achter een DB5 rijden in een tunnel is een aanrader
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Altijd speciaal gevonden de Zagato

Comment

• Die nrplaat van de rode volante

Comment

• Comment

• Comment

• DBS

Comment

• De allerlaatste Vanquish gebouwd, vol met bespoke zaken.

klik

Jammer van het stuur en de ventilatiemonden, dat had hij ook mogen laten doen.. maar voor de rest..

Comment

• Tja...
                            Vergeleken met dit vind ik de DBS eigenlijk een tuninghok... Met die rare achterlichten.

Comment

• Zo een dbs is een echt gedrochtEen DB9 en vanquish hebben zo een zuivere pure lijn.De dbs ziet er echt getjoend uit.Echt jammer

Comment

• Ik heb nog altijd liever een DB7 zagato volante (?).

En zou je op de DBS rode achterlichten kunnen krijgen, wit is for tuners.

Comment

• @ timo: Ik heb het gevraagd aan Aston Martin, en je kunt zeker rode achterlichten krijgen

Comment

• Da's al een begin.
                                    Ik vind die toestanden eigenlijk niet passen op een AM.

Comment

• Die witte achterlichten vind ik echt zalig aan de DBS. Derest is inderdaad nogal wat tuning van de DB9.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Ik heb nog altijd liever een DB7 zagato volante (?).

En zou je op de DBS rode achterlichten kunnen krijgen, wit is for tuners.
                                        Zagato is idd een zalige bak, maar ik denk dat ik toch zou gaan voor de Vanquish. Maar wel Zagato>>>> gewone DB9

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          De allerlaatste Vanquish gebouwd, vol met bespoke zaken.

klik

Jammer van het stuur en de ventilatiemonden, dat had hij ook mogen laten doen.. maar voor de rest..
                                          Vanquish

Comment

Working...
                                          X