Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaarom weet ik niet wat dit is?
AM DB7 Zagato zoals je ondertussen al wel weet.
Comment
-
Comment
-
studente fotografie
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenAston Martin DB4 1958 - 1963
Ik ben Lore Loncke ,studente fotografie aan Sint-Lukas Brussel en ik ben bezig met een project rond expo 58. Ik had het idee mensen in kleren van de jaren 50' te steken en te doen poseren voor auto's uit de jaren 50'...als deze dan uitkwamen in het jaar 1958 is dat natuurlijk perfect!Mijn vraag is dus...of je een paar auto's bezit uit de jaren 50' die ik zou mogen fotograferen met modellen bij?Ik zoou graag volgend weekend beginnen fotograferen...dus is de vraag ook..als ik mag, zou ik dan volgende zaterdag (8 maart) mogen komen om te fotograferen?
met vriendelijke groeten,
Lore Loncke
e-mailadres : zottelolo@hotmail.com
gsm : 0473/373784
adres: diksmuide
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lor Bekijk Berichtenhallo ,
Ik ben Lore Loncke ,studente fotografie aan Sint-Lukas Brussel en ik ben bezig met een project rond expo 58. Ik had het idee mensen in kleren van de jaren 50' te steken en te doen poseren voor auto's uit de jaren 50'...als deze dan uitkwamen in het jaar 1958 is dat natuurlijk perfect!Mijn vraag is dus...of je een paar auto's bezit uit de jaren 50' die ik zou mogen fotograferen met modellen bij?Ik zoou graag volgend weekend beginnen fotograferen...dus is de vraag ook..als ik mag, zou ik dan volgende zaterdag (8 maart) mogen komen om te fotograferen?
Veel succes, en post gerust het resultaat.
Comment
-
1 keer raden wie hier de rekening betaalt
het valt niet op dat ze geen 3de betalende rijder nodig hebbenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten1 keer raden wie hier de rekening betaalt
het valt niet op dat ze geen 3de betalende rijder nodig hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lor Bekijk Berichtenhallo ,
met vriendelijke groeten,
Lore Loncke
e-mailadres : zottelolo@hotmail.com
gsm : 0473/373784
adres: diksmuide
Comment
Comment