Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Waarom weet ik niet wat dit is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Waarom weet ik niet wat dit is?
            Schaam op jou.
            AM DB7 Zagato zoals je ondertussen al wel weet.

Comment

• blijkbaar.

ik vind het niet mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Ze zouden hem moeten afschieten.

Comment

• Daar zit nu eens echt té veel volk met véél geld maar zonder enige smaak... Dodelijke combinatie...

Comment

• Aston Martin DBS Coupe

Comment

• Ik wist niet dat er ook een Vanquish Zagato bestond:

Comment

• Werd nooit geproduceerd dacht ik.

Comment

• studente fotografie

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                          Aston Martin DB4 1958 - 1963

hallo ,
                          Ik ben Lore Loncke ,studente fotografie aan Sint-Lukas Brussel en ik ben bezig met een project rond expo 58. Ik had het idee mensen in kleren van de jaren 50' te steken en te doen poseren voor auto's uit de jaren 50'...als deze dan uitkwamen in het jaar 1958 is dat natuurlijk perfect!Mijn vraag is dus...of je een paar auto's bezit uit de jaren 50' die ik zou mogen fotograferen met modellen bij?Ik zoou graag volgend weekend beginnen fotograferen...dus is de vraag ook..als ik mag, zou ik dan volgende zaterdag (8 maart) mogen komen om te fotograferen?
                          met vriendelijke groeten,
                          Lore Loncke
                          e-mailadres : zottelolo@hotmail.com
                          gsm : 0473/373784
                          adres: diksmuide

Comment

• Ik denk niet dat dat zijn auto is.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lor Bekijk Berichten
                                hallo ,
                                Ik ben Lore Loncke ,studente fotografie aan Sint-Lukas Brussel en ik ben bezig met een project rond expo 58. Ik had het idee mensen in kleren van de jaren 50' te steken en te doen poseren voor auto's uit de jaren 50'...als deze dan uitkwamen in het jaar 1958 is dat natuurlijk perfect!Mijn vraag is dus...of je een paar auto's bezit uit de jaren 50' die ik zou mogen fotograferen met modellen bij?Ik zoou graag volgend weekend beginnen fotograferen...dus is de vraag ook..als ik mag, zou ik dan volgende zaterdag (8 maart) mogen komen om te fotograferen?
                                Schitterend idee, ben zeer benieuwd al naar het resultaat. Maar ik denk niet dat je hier veel eigenaars zal bereiken. Best op zoek gaan naar oldtimer forums, daar zullen ze u waarschijnlijk wel verder kunnen helpen.

Veel succes, en post gerust het resultaat.

Comment

• Comment

• Ik heb een nieuwe wallpaper

Comment

• 1 keer raden wie hier de rekening betaalt
                                      het valt niet op dat ze geen 3de betalende rijder nodig hebben
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                        1 keer raden wie hier de rekening betaalt
                                        het valt niet op dat ze geen 3de betalende rijder nodig hebben
                                        Harry kom je toch ook overal tegen hé dacht nochtans dat die zich enkel met classics bezighielden? niet dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lor Bekijk Berichten
                                          hallo ,
                                          met vriendelijke groeten,
                                          Lore Loncke
                                          e-mailadres : zottelolo@hotmail.com
                                          gsm : 0473/373784
                                          adres: diksmuide
                                          tof project, medestudente van me (ik studeer ook fotografie) heeft onlangs ook iets dergelijks gedaan! Maar zoals Vroem-Vroem zegt is dit allicht niet de ideale plaats om oldies te zoeken... best eens proberen via oldtimerforums of oldtimerclubs veel succes!

Comment

Working...
                                          X