Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Toch een mooie wagen ze die nieuwe DBS. Maar, je moet is letten op de grill vanvoor, toch een zware afwerkingsflater...

p.s Men pa staat ook mee op de foto, rechts vanboven met zijn zonnebrilleke,hij werkt voor aston martin belgium
    Die grille is zo gemaakt. Het middelste stuk steekt vooruit, geen sprake van afwerkingsflater.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Toch een mooie wagen ze die nieuwe DBS. Maar, je moet is letten op de grill vanvoor, toch een zware afwerkingsflater...

p.s Men pa staat ook mee op de foto, rechts vanboven met zijn zonnebrilleke,hij werkt voor aston martin belgium
        En krijgt hij dan ook een bedrijfswagen? Wat voor werk doet hij juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk Berichten
          Die grille is zo gemaakt. Het middelste stuk steekt vooruit, geen sprake van afwerkingsflater.
          Inderdaad! Afwerking en detail ten top!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            En krijgt hij dan ook een bedrijfswagen? Wat voor werk doet hij juist?
            Bedrijfwagen, keep dreaming...
            Hij werkt in tisselt als Assistent service manager.

Comment

• Een DBS is voor patsers.

DB9 is where it's @ !

Comment

• Dbs>>>>>>>>>>>db9.

Comment

• Een van de mooiste, zo niet DE mooiste Aston Martin is de DB7 vantage imo.

Als iemand deftige foto's vind zwier ze er maar op

Comment

• toch vind ik de lijn van de huidige AM's en zeker de achterlichten veeeeel mooier dan die DB7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      toch vind ik de lijn van de huidige AM's en zeker de achterlichten veeeeel mooier dan die DB7

Inderdaad!

Comment

• Comment

• Dear God, wat een kar...

Comment

• Zalige kleur

Comment

• Ik denk dat er een DBS hier in Wijnegem staat bij de AM dealer. Ik keek naar binnen, zag een DB9 staan met speciale motorkap.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Is dat een speciale versie of zijn dag gewoon andere achterlichten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delands Bekijk Berichten
                                    Is dat een speciale versie of zijn dag gewoon andere achterlichten?
                                    speciale versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Ik weet niet wat ik er moet van denken, Chique of tuning?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat er een DBS hier in Wijnegem staat bij de AM dealer. Ik keek naar binnen, zag een DB9 staan met speciale motorkap.
                                        Kan best zijn. Een kennis heeft er enkele weken geleden mee testgereden.

Comment

• Comment

Working...
                                          X