morning frost white . nice pic !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtengeen db9, de oude vantage misschien
Maar dat is weliswaar geen cabrio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtengeen db9, de oude vantage misschien
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenraw, wat een moeder
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKan het inmiddels ook niet de V8 Vantage RS zijn? KLIK
Maar dat is weliswaar geen cabrio.
Ik denk dat die eigenaar wat heeft liggen stoefen tegen mijn ma eerlijk gezegd. Hij heeft zelf nog 270 met open dak gaan rijden met m'n ma erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMijn moeder beweert dat ze vannacht 220 heeft gereden in een DB9 cabrio met 600 pk. De eigenaar zei iets van RS en dat er niet veel van gemaakt zijn. Wat kan dat zijn? 600 pk is wel heel veel
Danku.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenKan je even een foto van je moeder posten?
Danku.
Graag gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk BerichtenVandaag het geluk gehad om heel even mee te liften in een DBS.. Achter het stuur zat een instructeur van de drivers course die aston owners kunnen volgen! Wat een bolide, mijn liefde voor astons is nu wel helemaal niet kapot te krijgen
En dan nog liften ook nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenliften in een DBS, you're joking
Ik loop momenteel stage op Lommel Proving grounds en het is daar dat drivers courses doorgaan. IK ben eens vriendelijk gaan vragen of ik niet een mee mocht in een Aston en 't antwoord was: "Tuurlijk, ge hebt geluk, vandaag staat een DBS course op 't program. Ge moogt de auto mee gaan warm rijden"
Nogmaals, wat een auto! Een geluid dat daar uitkomt En wat me vooral verbaasde was hoe hard dat ding door de bocht kon.. De instructeur die er mee reed zei:"Dit doet de gemiddelde Aston klant natuurlijk niet, dat kan ie feitelijk ook niet"
Comment
Comment