Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• fuck

aha stradge kent die vrouw, dat is die eigenares van die

DB9 Cabrio met ''600 pk'' die 600 is dus gewoon de nrplaat

Comment

• Op onze porscheuitstap was er 1 "deserteur" mee met deze prachtige vantage (zijn 997 zit in de kreukels jammer genoeg... de 997 FL was te lang wachten)

Comment

• Is hij van Antwerpen?

Comment

• Zalig die laatste...
          En een verschrikkelijk knappe kar, spijtig van de kleur vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Is hij van Antwerpen?
            Yep!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
              Zalig die laatste...
              En een verschrikkelijk knappe kar, spijtig van de kleur vind ik.
              Ik vind m juist super in t wit, met een prachtig bruin/zwart interieur: superklasse!

Comment

• Haha die van Regi is in dezelfde kleurencombi.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                  Yep!!
                  dan heb ik hem waarschijnlijk al zien rijden door Schilde, zag er goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    wat een wagen

Ik zie geen wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      dan heb ik hem waarschijnlijk al zien rijden door Schilde, zag er goed uit
                      Woont daar geloof ik.

Comment

• is een 4.3 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                          is een 4.3 !
                          ik dacht eerder een 85D
                          i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                            ik dacht eerder een 85D
                            ²²²²²²²²²²²

Comment

• als ik het goed begrijp is de V8 vantage goedkoper dan de DB9?
                              dus de witte van hierboven is goedkoper dan de dikke ttn eronder.

komt goed uit. de V8 vantage is veel mooier in mijn ogen.
                              *kijkt spaarboek na*

hmmm, nog effe wachten

Comment

• ik vrees toch dat die tettn duur zijn in onderhoud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  als ik het goed begrijp is de V8 vantage goedkoper dan de DB9?
                                  dus de witte van hierboven is goedkoper dan de dikke ttn eronder.

komt goed uit. de V8 vantage is veel mooier in mijn ogen.
                                  *kijkt spaarboek na*

hmmm, nog effe wachten
                                  v8 is een stuk goedkoper dan een db9 ja, en ook nog veel degelijker. Db9's gaan nogal eens kapot. Ik vind persoonlijk een db9 mooier, maar als ge de vantage mooier vindt zo veel te beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    v8 is een stuk goedkoper dan een db9 ja, en ook nog veel degelijker. Db9's gaan nogal eens kapot. Ik vind persoonlijk een db9 mooier, maar als ge de vantage mooier vindt zo veel te beter.
                                    de uitlaten zijn mooier geintigreerd en ik heb het meer op uitgeklopte wielkasten en verbrede heupen dan de zachtere vormen van de DB9

Comment

• Das idd nog wel zo, de db9 heeft een beetje weinig vorm, komt in veel kleuren ook slecht over, maar ik vind een vantage gewoon te klein om goed over te komen.

Comment

• het klein zijn vind ik dan ook het enige echte nadeel van de vantage. Qua uiterlijk vind ik hem zeker mooier dan de DB9, is even snel en een stuk goedkoper..

Comment

• Even snel weet ik toch niet. De 4.3 toch niet, de 4.7 komt misschien wel in de buurt. Ik vind persoonlijk een db9 ook beter klinken. Al heb ik ze alleen nog maar horen starten en vertrekken(niet vol gas) Starten was veel mooier bij de db9, misschien omdat de vantage zijn kleppen dan nog dicht zijn.

Comment

Working...
                                          X