Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op onze porscheuitstap was er 1 "deserteur" mee met deze prachtige vantage (zijn 997 zit in de kreukels jammer genoeg... de 997 FL was te lang wachten)
als ik het goed begrijp is de V8 vantage goedkoper dan de DB9?
dus de witte van hierboven is goedkoper dan de dikke ttn eronder.
komt goed uit. de V8 vantage is veel mooier in mijn ogen.
*kijkt spaarboek na*
hmmm, nog effe wachten
v8 is een stuk goedkoper dan een db9 ja, en ook nog veel degelijker. Db9's gaan nogal eens kapot. Ik vind persoonlijk een db9 mooier, maar als ge de vantage mooier vindt zo veel te beter.
v8 is een stuk goedkoper dan een db9 ja, en ook nog veel degelijker. Db9's gaan nogal eens kapot. Ik vind persoonlijk een db9 mooier, maar als ge de vantage mooier vindt zo veel te beter.
de uitlaten zijn mooier geintigreerd en ik heb het meer op uitgeklopte wielkasten en verbrede heupen dan de zachtere vormen van de DB9
Das idd nog wel zo, de db9 heeft een beetje weinig vorm, komt in veel kleuren ook slecht over, maar ik vind een vantage gewoon te klein om goed over te komen.
het klein zijn vind ik dan ook het enige echte nadeel van de vantage. Qua uiterlijk vind ik hem zeker mooier dan de DB9, is even snel en een stuk goedkoper..
Even snel weet ik toch niet. De 4.3 toch niet, de 4.7 komt misschien wel in de buurt. Ik vind persoonlijk een db9 ook beter klinken. Al heb ik ze alleen nog maar horen starten en vertrekken(niet vol gas) Starten was veel mooier bij de db9, misschien omdat de vantage zijn kleppen dan nog dicht zijn.
Comment