Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Even snel weet ik toch niet. De 4.3 toch niet, de 4.7 komt misschien wel in de buurt. Ik vind persoonlijk een db9 ook beter klinken. Al heb ik ze alleen nog maar horen starten en vertrekken(niet vol gas) Starten was veel mooier bij de db9, misschien omdat de vantage zijn kleppen dan nog dicht zijn.
    Je hebt natuurlijk ook het verschil tussen den sound van een V8 en die van een V12 hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ik zie geen wagen?
      Ik zie ook iets anders!

Comment

• Comment

• Comment

• Racelivrei staat hem prachtig!

Comment

• Prachtig!

Comment

• woohoow dat zijn een hoop beesten bij elkaar

Comment

• is er bij de dbs en amv8 ook sprake van schakelpeddels als optie?

Comment

• Bij de V8 met automatische bak zitten er sowieso schakelpeddels achter het stuur dacht ik, but correct me if I'm wrong...

Comment

• en de DBS?

Comment

• Ik vraag me af of de DBS wel met automaat te verkrijgen is

Edtith zegt dat er nu ook een Touchtronic 2-automatische transmissie beschikbaar is in de DBS, met schakelflippers achter het stuur.
                        Last edited by ; 09/10/2008, 21:08.

Comment

• Van DBS gesproken

Dat interieur

Comment

• Prachtig en toch zou ik onmiddellijk die lichten rood maken. Beetje detunen.

Comment

• kvraag et mij gewoon af omdat iemand die ik ken naar het autosalon van parijs is geweest en die dacht dat de dbs daar met schakelpeddels stond... ma hij zal het waarschijnlijk op de db9 hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                kvraag et mij gewoon af omdat iemand die ik ken naar het autosalon van parijs is geweest en die dacht dat de dbs daar met schakelpeddels stond... ma hij zal het waarschijnlijk op de db9 hebben
                                Lees post 1452 die ik daarnet gepost heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Lees post 1452 die ik daarnet gepost heb
                                  woops, daar hebk overgelezen tnx voor de info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Prachtig en toch zou ik onmiddellijk die lichten rood maken. Beetje detunen.
                                    Echt hé

Zo een zalige bak...laat overal wat punten liggen...maar maakt het met zijn sound, zijn karakstieke karakter, met zijn naam zelfs...allemaal goed
                                    Daarom hou ik van Aston Martin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Van DBS gesproken

Dat interieur
                                      Schitterend kleur! En ook magnifieke interieurcombinatie. Die dakhemel + zetels + stikking...

Comment

• Comment

• Die One77 ziet er wel vet uit!

Comment

Working...
                                          X