Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Even snel weet ik toch niet. De 4.3 toch niet, de 4.7 komt misschien wel in de buurt. Ik vind persoonlijk een db9 ook beter klinken. Al heb ik ze alleen nog maar horen starten en vertrekken(niet vol gas) Starten was veel mooier bij de db9, misschien omdat de vantage zijn kleppen dan nog dicht zijn.
Je hebt natuurlijk ook het verschil tussen den sound van een V8 en die van een V12 hé
kvraag et mij gewoon af omdat iemand die ik ken naar het autosalon van parijs is geweest en die dacht dat de dbs daar met schakelpeddels stond... ma hij zal het waarschijnlijk op de db9 hebben
kvraag et mij gewoon af omdat iemand die ik ken naar het autosalon van parijs is geweest en die dacht dat de dbs daar met schakelpeddels stond... ma hij zal het waarschijnlijk op de db9 hebben
Prachtig en toch zou ik onmiddellijk die lichten rood maken. Beetje detunen.
Echt hé
Zo een zalige bak...laat overal wat punten liggen...maar maakt het met zijn sound, zijn karakstieke karakter, met zijn naam zelfs...allemaal goed
Daarom hou ik van Aston Martin
Comment